Marketing Journal Podcast: P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)

18. 8. 2020 | Petr Michl
Píáristé se mají ještě hodně co učit. Pokud nechcete skončit jako potrava Jana Tuny, neměli byste si nechat ujít další část podcastu s autorem knihy P.R.ciny, Bohuslavem Bohuňkem.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020


Bohuslav Bohuněk

První díl Marketing Journal Podcastu s Bohuslavem Bohuňkem jsme vám již nabídli. S autorem knihy P.R.ciny jsme probrali zásadní mýty v oblasti Public Relations a přečiny, kterých se PR specialisté často dopouštějí.

Kniha, která získala 1. místo v České ceně za PR LEMUR v kategorii B2B, toho ovšem nabízí mnohem více. A to samé platí pro veterána marketingové žurnalisty.  Přinášíme vám proto druhou část Marketing Journal Podcastu, v kterém jsme se zaměřili na další kontroverzní témata:

    • jak mohou píáristé zkazit krizovou komunikaci;
    • jak mají značky komunikovat svá ocenění;
    • jak moc vítají novináři „kafíčka“ a se zástupci agentur;
    • má co dělat novinář na firemním večírku;
    • optimální podoba tisková konference;
    • a to nejlepší, co může píárista novináři dát.

Zmáčkněte play.

Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače). Nejlépe ovšem uděláte, když si přidáte Marketing Journal Podcast také na vaší podcastové aplikaci. Měl by být dohledatelný na hlavních platformách, včetně SpotifyGoogle Podcasts nebo Stitcheru.

Nečekejte ovšem jenom jednostranný hate. Zástupci Public Relations mohou být i partnery novinářů nebo minimálně někým, kdo jim tu a tam dokáže otevřít nové obzory a usnadnit práci. A to dokážou novináři ocenit, jenom nesmí píáristi páchat PR.ciny. Tento podcast se může stát povinným poslechem pro všechny PR specialisty a zároveň upoutávkou na knihu.

Mimochodem PR mýtů je skutečně mnoho, těšte se tak na další díl. A rozhodně doporučujeme objednat si knihu.

 

Kam dál?

Připomeňte si první část rozhovoru S Bohuslavem Bohuňem. Dozvíte se v něm:

  • Nad čím by se měl píárista zamyslet, než odešle tiskovou zprávu.

  • Kam si může klient PR agentur strčit všechny superlativy.

  • Čísla, cifry, numera a to, jak je důležitá jejich přesnost.

  • K čemu může vést přílišná velkohubost klienta.

  • Jaké jsou efekty nerozumné autorizace rozhovoru.

  • O co by píáristi novináře neměli prosit.

  • To, jak se nesoudnost může stát výtahem k PR krizi značky a následnému rozpuštění jeho oddělení komunikace.  

 

Pusťte si to.

Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače) nebo ji můžete najít na Spotify či Google Podcasts.

 

Štítky dokumentu: Formy PR Media Relations Podcast
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.