POPAI CE sjednotil padesátistránkovým manuálem typologii POP prostředků

5. 8. 2010 | TMJ
Sjednotit a standardizovat základní typy POP prostředků včetně jejich názvosloví, to je cílem více než padesátistránkového manuálu, o kterém dnes informovala novináře asociace POPAI CE. Materiál má sloužit jako dokument pro zadavatele reklamy - tedy agentury, ale také jejich klienty, odborná média a instituce. Na jeho základě by se měla zlepšit orientace v široké škále současných in-store aplikací.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Sjednotit a standardizovat základní typy POP prostředků včetně jejich názvosloví, to je cílem více než padesátistránkového manuálu, o kterém dnes informovala novináře asociace POPAI CE. Materiál má sloužit jako dokument pro zadavatele reklamy - tedy agentury, ale také jejich klienty, odborná média a instituce. Na jeho základě by se měla zlepšit orientace v široké škále současných in-store aplikací.

 

Přehled POP prostředků obsahuje kromě názvů také zkratku nosiče, dostupné formáty, krátký popis a fotografii daného nosiče.

Materiál zahrnující sjednocenou typologii POP lze nalézt na této adrese.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: