Porotu soutěže Český direkt & promo řídí Graeme Murray

26. 2. 2010 | TMJ
Předsedou poroty aktuálního ročníku soutěže Český direkt & promo se stal Graeme Murray. Přibližně 15 let pracoval v řadě reklamních a directmarketingových agentur: BHWG (nyní Proximity Londýn), TBWA (Amsterdam), Euro RSCG Direct (Londýn), Bates (Hong Kong) a Leo Burnett (Thajsko).

Ilustrační obrázek, zdroj: www.admaz.cz

Předsedou poroty aktuálního ročníku soutěže Český direkt & promo se stal Graeme Murray. Přibližně 15 let pracoval v řadě reklamních a directmarketingových agentur: BHWG (nyní Proximity Londýn), TBWA (Amsterdam), Euro RSCG Direct (Londýn), Bates (Hong Kong) a Leo Burnett (Thajsko). V současné době působí jako nezávislý konzultant v oblasti budování, řízení a komunikace značky. Spolupracuje s různými agenturami a dalšími klienty.
Graeme je oddaný svému oboru, důsledný, energický a optimistický. Ve volném čase se věnuje svým dvěma synům Oliverovi a Oskarovi (5 let, 2 roky), tenisu, lyžování a poznávání Prahy a okolí na 30 let starém skůtru Vespa.

„Na rozdíl od předchozích ročníků, kdy jádro poroty tvořili zástupci soutěžících agentur a kdy jsme do poslední chvíle netušili, kdo vlastně v porotě zasedne, vzniká porota nového ročníku nominováním významných osobností reklamy a marketingu ještě před uzávěrkou přihlášek,“ sdělil Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMAZ. „Snažíme se, aby v porotě zasedli zejména kreativní ředitelé, ale také odborníci na strategii, marketing a digitální komunikace“, dodal.
Přibližně po jedné třetině porotců nominují oba pořadatelé (ADMAZ a AKA), poslední třetinu tvoří nezávislí odborníci, například z řad partnerů soutěže a odborných médií.

Další dosud nominovaní porotci

Miroslav Červenka (Schober), Dita Bachroňová (International Masters Publishers), Drahomír Viktorin (5P Agency), Jan Havlíček (Ogilvy), Daniel Köppl (Economia), Jakub Oth (B2B Media), Monika Hrubalová (M.I.P. Group), Jiří Langer (EURO RSCG 4D), Richard Stiebitz (Wunderman), Linda Petrová (garp*cz), Jan Mička (Momentum), kreativní ředitelé Proximity a Underline.
Způsob hodnocení
V soutěži ČESKÝ DIREKT & PROMO může porota vyhlašovat podle svého uvážení v každé kategorii shortlist a maximálně první 3 umístění. Porota hodnotí ve dvou kolech. Nejprve individuálním hlasováním v online aplikaci určí shortlist anonymních prací v každé kategorii. V následném společném hodnocení určí jednotlivé ceny v kategoriích a případnou Grand Prix, kterou může dostat jeden z vítězů kategorií.
Porota posuzuje 4 kritéria přihlašovaných prací: strategické řešení (váha 20%), kreativní řešení (30%), provedení (20%) a výsledky (30%).
Podrobnější informace o hodnocení zde.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: