Groupon se chystá na konkurenční boj, chce být více vidět

1. 2. 2011 | IKE
Pro severy nabízející hromadné slevy končí bezstarostné časy. Spolu s rostoucím počtem významných hráčů se stále více zužuje prostor pro nové akvizice. Velmi dobře si to uvědomuje Groupon, který nejlépe ze všech svých konkurentů ví, jak moc chce na trh hromadného nakupování proniknout gigant Google.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pro severy nabízející hromadné slevy končí bezstarostné časy. Spolu s rostoucím počtem významných hráčů se stále více zužuje prostor pro nové akvizice. Velmi dobře si to uvědomuje Groupon, který nejlépe ze všech svých konkurentů ví, jak moc chce na trh hromadného nakupování proniknout například gigant Google. Opomíjet však není možné ani další hráče - do boje pravděpodobně v průběhu roku vytáhne také Facebook a citelně posílí i současná dvojka v USA, služba LivinSocial. Není proto překvapivé, že marketingové oddělení Grouponu muselo konstatovat, že doba podlinkové komunikace minula a je třeba se vytasit s masovějšími nástroji.

Podle serveru Brandchannel nehodlá Groupon chodit kolem horké kaše a sáhne ihned po jednom z TOP 5 světových formátů. K rozšíření povědomí o své značce hodlá využít amerického Super Bowlu. Cena jednoho půlminutového spotu na této akci se pohybuje kolem tří milionů dolarů.
Investice se rozhodně vyplatí. Kampaň bude pravděpodobně ještě v první polovině tohoto roku startovat také Google se svou novou službou Offers, která bude hned od samého počátku Grouponu více než rovnocenným soupeřem.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.