PowerMeter od Googlu přitáhl velké hráče

25. 5. 2010 | TAM
PowerMeter byl donedávna jenom jedou z mnohých bokovek amerického gigantu Google. Jenže teď to vypadá, že nástroj, který dovoluje spravovat spotřebu elektrické energie podniků a domácností s přepočtem na skutečnou útratu, bude přecijen něco většího. Google totiž uzavřel strategické partnerství s největším světovým dodavatelem displejů pro energetický monitoring Current Cost.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

PowerMeter byl donedávna jenom jedou z mnohých bokovek amerického gigantu Google. Jenže teď to vypadá, že nástroj, který dovoluje spravovat spotřebu elektrické energie podniků a domácností s přepočtem na skutečnou útratu, bude přecijen něco většího. Google totiž uzavřel strategické partnerství s největším světovým dodavatelem displejů pro energetický monitoring Current Cost. Ten nově umožní zákazníkům z USA, Velké Británie, Austrálie a Nového Zélandu zasílat data z měření přímo do Google PowerMeteru.
Ve Spojeném království se navíc Google spojil s E.ON, který nově zákazníkům ve startovním balíčku nabízí zdarma energerický monitoring.
Jak se zdá, celý projekt se začíná zdárně rozbíhat a potvrzuje, že jej Google bere vážně a ne pouze jako "hračku na odreagování".

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: