PR Klub obměnil vedení, předsedou zůstává Vlček

7. 6. 2019 | Petr Michl
Novými členy vedení PR Klubu jsou Dominik Hrodek, ředitel marketingu Deloitte Legal, Jana Karasová, tisková mluvčí Air Bank a Jana Náchodská, někdejší mluvčí Pojišťovny České spořitelny.



Členové PR Klubu zvolili na výročním shromáždění nové složení vedení této profesní organizace. V čele Výkonného výboru zůstal Pavel Vlček, dosavadní PR manažer a tiskový mluvčí mBank, který nově odpovídá za strategii komunikace klientské akvizice banky. Místopředsedou bude i nadále Jan Osúch, PR ředitel ve společnosti Travel Advance, která v Česku propaguje například Dubaj. Novými členy vedení byli zvoleni Dominik Hrodek, ředitel marketingu Deloitte Legal, Jana Karasová, tisková mluvčí Air Bank a Jana Náchodská, někdejší mluvčí Pojišťovny České spořitelny.


Vedení PR Klubu (zleva Osúch, Karasová, Vlček, Náchodská, Hrodek). Zdroj: PR Klub


„PR klubu se daří. V posledním roce jsme výrazně zvýšili počet členů, uspořádali jsme více než dvě desítky jak vzdělávacích, tak také neformálních inspirativních setkání. Úspěšný byl i další ročník Zlatého středníku, který si drží pověst jedné z nejprestižnějších oborových akcí," říká Pavel Vlček, staronový předseda výkonného výboru PR Klubu, a dodává:

 „V tomto volebním období jsou před námi dvě zásadní priority. První je být ještě užitečnější členům při jejich profesním růstu, druhou je pak intenzivní vysvětlování strategické role komunikace a řízení reputace organizací a značek směrem k širokému publiku z řad marketérů, personalistů, obchodníků a seniorního managementu.“

„Ve výkonném výboru se chci zaměřit zejména na potřeby naší členské základny. Především na efektivitu seminářů a doprovodných akcí, tak aby členům i nečlenům přinášely informace, které potřebují a jinde je nenajdou,“ dodává za nově zvolené členy vedení Jana Karasová z Air Bank.  

PR Klub je profesním sdružením více než 130 profesionálů v oblasti komunikace. Jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor public relations. S dvacetiletou historií je také jednou z nejstarších oborových profesních organizací v České republice.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: