PR Klub vybídl firmy: kupte vybrané neziskové organizaci možnost vzdělání v PR a marketingu

15. 6. 2015 | redakce
Již tento čtvrtek se uskuteční seminář PR Klubu, PR Work – CSR pro firmy versus marketing a PR pro neziskové organizace. Firmy mají možnost zakoupit si vstup na seminář a jimi vybraná nezisková organizace pak získá druhý vstup zdarma.

PR Klub zakončí nabitou sezónu seminářem nazvaným PR Work – CSR pro firmy versus marketing a PR pro neziskové organizace, který se uskuteční 18. 6. 2015 od 9 hodin v Paláci YMCA. Celodenní seminář se závěrečnou panelovou diskuzí je určen na jedné straně marketingovým odborníkům, PR specialistům a CSR koordinátorům z firem, na druhé straně pak i pracovníkům neziskových organizací, kteří se věnují interní a externí komunikaci, PR a marketingu. 

„Na akci chceme více propojit komerční sféru s tou neziskovou. Firmy tak mají možnost zakoupit si vstup na seminář a jimi vybraná nezisková organizace pak získá druhý vstup zdarma. Mohou tak podpořit nejen vzdělávání vybrané neziskovky, ale zároveň se aktivně zapojit do problematiky a své partnerství třeba ještě prohloubit,“ vysvětluje Petr Langer, předseda profesního sdružení PR Klub. Mezi řečníky jsou kupříkladu Alena Sladká, tajemnice Asociace veřejně prospěšných organizací ČR, Pavel Heřmanský, PR manažer PwC ČR nebo Jiří Cívka, tiskový mluvčí Pojišťovna Generali a.s. Jednotliví přednášející se budou věnovat dlouhodobému CSR, poradí, jak poznat spolehlivou neziskovku a najít v ní dobrého partnera, či jak na kvalitní kampaň neziskové organizace z různých úhlů pohledu.

Kdy: ve čtvrtek 18. 6. 2015 od 9 hodin

Kde: v Paláci YMCA, , Na Poříčí 29, Praha 1 – 5. patro

Podrobný program a registraci naleznou zájemci zde


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: