Prázdniny budou pro marketéry ideální čas, kdy lovit děti na sociálních sítích

23. 6. 2010 | ITO
Ještě před pár lety byly prázdniny obdobím, kdy čas dětí strávený na internetu klesal. Dnes, jak se zdá, je tomu naopak. Na vině jsou opět sociální sítě a stále větší podíl mobilního internetu u dětí do 18 let. Pozadu nezůstává ani fakt, že dovolenou si může dovolit méně rodin a tak děti často tráví prázdniny doma. Pokud všechny tyto prvky zkombinujeme, zrodí se zajímavý jev.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Ještě před pár lety byly prázdniny obdobím, kdy čas dětí strávený na internetu klesal. Dnes, jak se zdá, je tomu naopak. Na vině jsou opět sociální sítě a stále větší podíl mobilního internetu u dětí do 18 let. Pozadu nezůstává ani fakt, že dovolenou si může dovolit méně rodin a tak děti často tráví prázdniny doma. Pokud všechny tyto prvky zkombinujeme, zrodí se zajímavý jev. Čas strávený na internetu, konkrétně na sociálních sítích, se v rámci skupiny 13 - 18 let o prázdninách s největší pravděpodobností navýší. Alespoň v případě 25 % dětí, které se k intenzivnímu používání sociálních sítí v době prázdnin přiznává. V USA se tak podle National Cyber Security Alliance (NCSA) může doba pobytu u aktivního uživatele navýšit až o 30 - 40 % podle počasí.
Co z toho vyplývá? V první řadě se mluví o velké šanci pro marketéry, kteří mohou s dětmi na sociálních sítích lépe pracovat. Budou mít přístup ke zkušeným uživatelům, kteří patří k uživatelské špičce v průběhu celého roku. Navíc v tuto dobu panuje na sítích "klid", tudíž může být šířené informaci připisována vyšší váha. Což je ideální například pro DWOM.
Pokud se trend potvrdí, dá se očekávat, že se projeví i napřesrok. V takovém případě by se letní období skutečně stalo silným obdobím pro dětské marketingové kampaně.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: