Reebok musí zaplatit pokutu 25 milionů dolarů za klamavou reklamu

30. 9. 2011 | VOt
Firma Reebok, která prodává sportovní oblečení a obuv, musí zaplatit pokutu 25 milionů dolarů za reklamu na boty Easy Tone. Nepravdivě slibuje snadné vytvarování a zeštíhlení postavy.

Značka Reebok, která prodává oblečení, obuv a jiné doplňky pro sport a volný čas, musí zaplatit pokutu ve výši 25 milionů amerických dolarů (zhruba 450 milionů korun). Firma totiž ve svých reklamách na obuv z řady Easy Tone slibovala zpevnění a snadné vytvarování postavy pouze chůzí v těchto botách, a to bez další fyzické aktivity.


Podle Amerického úřadu kontroly zboží a obchodních praktik (Federal Trade Commission) je však tvrzení Reeboku nepodložené. Zákaznice, které si obuv koupily s vidinou štíhlé postavy bez námahy, mají nyní možnost dožadovat se vrácení peněž.


Podle reklamy je prý díky nošení bot Easy Tone možné posílit hýžďové svaly až o 28 procent a lýtka a stehna o 11 procent. Výrobce se proti tvrzení úřadu brání a za technologií si stále stojí.

Zdroj: www.brandchanell.com
 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: