Reklama týdne: Všechno nebo nic s Adidas

28. 5. 2014 | Irena Šovčíková
All or nothing - to je motto kampaně Adidasu spojené s nadcházejícím mistrovstvím světa ve fotbale. Mělo by jít o největší globální kampaň v historii značky.

Blížící se mistrovství světa ve fotbale znamená stále více reklam od největších značek. Adidas teď přichází s reklamou The Dream: All or Nothing, ve které vystupuje fotbalová hvězda Lionel Messi.

Adidas pokračuje v tradici využívání těch největších sportovních hvězd ve svých reklamách. Letošní kampaň spojená s Mistrovstvím světa ve fotbale v Brazílii by ale měla být speciální minimálně velikostí. Podle zástupců firmy se totiž jedná o největší globální kampaň v historii značky. Některé zdroje dokonce uváději, že by její rozpočet měl překročit 1,7 miliard korun.

Ve spotu, který je součástí kampaně All or Nothing, figuruje hlavně hráč Messi. Ten ve spaní sní jak jinak než o fotbale. Celé video neprovází sice nijak zvláštní příběh, ale spíše dokonale provedené záběry hry. Messi i jeho spoluhráči si ale musí zvolit, jestli dají do svého výkonu všechno, protože to je jediný způsob jak vyhrát. Stačí málo a z dokonalého fotbalového snu se během chvilky stane noční můra. Méně než všechno totiž mistorvství nevyhrává.

Pod heslem Všechno nebo nic fungují také komunikace značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé mají jednoduchou volbu - buď zvolí všechno a dostane se jim pravidelného přísunu informací přímo z místa dění, nebo si vyberou nic a budou mít od značky alespoň v rámci sociálních sítí klid. „Pokud se zákazníci rozhodnout nepřidat se k nám a naší komunikaci okolo FIFA poháru, rádi je necháme na pokoji. Snažíme se totiž sosutředit naše sociální sítě na kvalitu místo kvantity." uvádí zástupci Adidas.

Nike, konkurenční značka Adidas, vypustila svůj hvězdný spot již dříve. Spot Winner Stays sleduje skupinu malých chlapců, kteří hrají fotbal a ve svých představách se mění na světoznámé hráče, jako je Cristiano Ronaldo nebo Wayne Rooney. Právě humor, hvězdné obsazení, dokonalé technické provedení a podtext, že každý může být slavným fotbalistou je to, co z Winner Stays dělá reklamu, na kterou se budete chtít dívat pořád dokola. I Nike ale letos vsadila na podobné motto jako Adidas - tedy „Riskuj všechno". Více o Winner Stays v článku Reklama týdne: Nike - Winner Stays.

Zdroj: The Guardian

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: