Sedmička navýšil pražský náklad

4. 12. 2009 | TMJ
Média skupiny Mladá Fronta dnes oznámila, že bezplatný týdeník Sedmička navýšil náklad v Praze na dvojnásobek. Namísto 40 tisíc kusů se tak bude v hlavním městě distribuovat 80 tisíc kusů, ověření opět zajistí společnost Deloitte Audit s.r.o. Narostl i počet distribučních míst ze stávajících 227 na 445.

Ilustrační obrázek, zdroj:mf.cz

Média skupiny Mladá Fronta dnes oznámila, že bezplatný týdeník Sedmička navýšil náklad v Praze na dvojnásobek. Namísto 40 tisíc kusů se tak bude v hlavním městě distribuovat 80 tisíc kusů, ověření opět zajistí společnost Deloitte Audit s.r.o. Narostl i počet distribučních míst ze stávajících 227 na 445. Mezi největší distribuční partnery, tedy místa, kde jsou umístěny stojany, patří Česká pošta, městské úřady, autobusová nádraží, zdravotnická zařízení, síť prodejen Albert či drogerií Rossmann. V přípravě jsou také zásadnější obsahové změny, čtenáři by měli získat více stránek věnovaných pražským problémům.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: