Steve Jobs odhalil iPad. Zázrak se zřejmě nekoná.

28. 1. 2010 | RaTP
Včera pozdě v noci odhalil Steve Jobs nový výrobek své společnosti - několik měsíců vyhlížený iPad, tablet, který měl zaplnit prostor mezi iPhonem a notebookem. Jeho přijetí je celosvětově ovšem spíše vlažné a o iPadu se začíná hovořit jako o přerostlém iPhonu. Technické specifikace nemá smysl vyjmenovávat, přečíst si je můžete například zde.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.apple.com

Včera pozdě v noci odhalil Steve Jobs nový výrobek své společnosti - několik měsíců vyhlížený iPad, tablet, který měl zaplnit prostor mezi iPhonem a notebookem. Jeho přijetí je celosvětově ovšem spíše vlažné a o iPadu se začíná hovořit jako o přerostlém iPhonu. Technické specifikace nemá smysl vyjmenovávat, přečíst si je můžete například zde.

Přestože mediální dusno, které se před představením iPadu vytvořilo, poskytlo jako vždy dokonalou půdu pro mediální prezentaci, konečné výstupy jednotlivých novinářů jsou často až překvapivě chladné. Leckdy zaznívají hlasy, že tentokrát to Applu nevyšlo a rozruch kolem výrobku se nekoná.

Na druhou stranu, i tentokrát je třeba konstatovat, že iPad si pravděpodobně najde k uživatelům cestu - kdo ho vyzkouší, pochopí, v čem vězí ten rozdíl, kvůli kterému ho budeme ochotni kupovat.

Nezbývá než počkat na čísla po prvním týdnu prodeje, která budou podobně očekávána, jako příchod tabletu samotný. Z nich poznáme, zda se komunikační strategie Applu stále vyplácí anebo začíná mít větší a větší trhliny.

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: