Tento billboard u silnice uvidíte jen ve zpětném zrcátku

6. 1. 2021 | Petr Michl
Není to trochu nelogické a obráceně? Jistě, ale k otázce „Putting 2020 behind you?“ se nejvíce hodí spatřit ji při pohledu do zrcátka auta.
„Můžete mít ty nejlepší taktiky na světě a peníze. Když budete mít špatně strategii, neuspějete.“ 1
  • Jak zlepšit efektivitu prodeje?
  • Jak komunikovat se zákazníky?
  • Jak vycházet vstříc klientům?
  • Jak zpracovat funkční strategii?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: Mark Ritson


Zdroj: Karmarama

Venkovní reklama má svá pravidla a mezi to nejzákladnější pro poutače u dopravních komunikací patří důraz na viditelnost pro projíždějící řidiče. Bodem číslo 1 je postavit billboard tak, aby k němu přijížděl řidič čelem a ideálně u „jeho pruhu“. Britský poskytovatel mobilního a internetového připojení Plusnet ale tuto zásadu porušil.

Jeho billboard totiž nabídl i verzi, kterou řidiči ocenili nejvíce paradoxně až ve zpětném zrcátku. A to díky textu „Putting 2020 behind you? That’ll Do”(ve volném překladu: „Snažíte se nechat (rok) 2020 za zády?  To půjde.“).


Zdroj: Karmarama

„That’ll Do,” je přitom úsloví používané zejména v hrabství Yorkshire, kde Plusnet vznikl.

Za kampaní stojí agentura Karmarama. Marketingový ředitel společnosti, Sam Calvert, ji popsal pro Adweek:

„Chtěli jsme vytvořit něco vtipného, co shrne, jaké mají lidé pocity z toho, že vidí roku 2020 záda. Přitom jsme se i snažili předat, co pro nás v Yorkshire znamená hláška ‘That’ll Do’...“

Upřímně něco takového nedokážeme z Česka ocenit, ale poznáme zajímavý nápad. A někdy k tomu stačí jen letmý pohled do zpětného zrcátka.  

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: