Tesco Extra se bude testovat ve střední Evropě - opět na Slovensku

11. 3. 2010 | ITO
Na bratislavské Petržalce by měla být koncem března otevřena rekonstruovaná prodejna britského Tesca, tentokrát ve formátu Tesco Extra. To zde bude pilotně testováno zhruba devět měsíců a pak se rozhodne, zda bude expandovat do zbytku regionu včetně České republiky.

Sporná reklama z loňského roku, kvůli které bylo Tesco mediálně napadáno, zdroj: archiv

Na bratislavské Petržalce by měla být koncem března otevřena rekonstruovaná prodejna britského Tesca, tentokrát ve formátu Tesco Extra. To zde bude pilotně testováno zhruba devět měsíců a pak se rozhodne, zda bude expandovat do zbytku regionu včetně České republiky.
Formát Tesco Extra přeměňuje velkoplošné prodejny na místo s agregací jednotlivých doplňkových služeb "časté potřeby" - v rámci prodejny v odděleném prostoru tak zákazníci mohou nalézt například fotosběrnu, lékárnu, optiku anebo květinářství.
Co se týče českých prodejen, které by se mohly na Tesco Extra změnit, pak je v hledáčku vedení společnosti Tesco v Praze na Zličíně a v Ostravě, které mají prodejní plochu větší než deset kilometrů čtverečních.

Jedná se o další z řady kroků, které by měly zvýšit vliv společnosti v České republice. Přestože tržby hypermarketů klesají, Tesco se expanze nebojí. Prodeje chce posílit například také zavedením programu zákaznické loajality Tesco Clubcards, který již funguje na Slovensku a v ČR by se mohl představit již letos v létě.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: