The Entrance of Heineken

11. 5. 2011 | bN
Značka Heineken uvádí v České republice svůj nový reklamní spot s názvem The Entrance (Vstup).

Značka Heineken uvádí v České republice svůj nový reklamní spot s názvem The Entrance (Vstup). Poprvé se v premiéře představí na letošním ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF 2011, který se dnes a zítra koná v Národní galerii v Praze. Nový spot, který se za účasti více než stovky herců a pod taktovkou režiséra Fredrika Bonda, natáčel v paláci poblíž Barcelony, s největší pravděpodobností už brzy uvidí návštěvníci českých kin. Hlavním aktérem spotu je jakýsi superhrdina, který svým šarmem a zvláštními schopnostmi okouzlí a podmaní si každého na obrovském až iluzivním večírku. Ke zhlédnutí je spot samozřejmě i online. Reklama The Entrance také soutěží ve speciální kategorii Best Beer Ad. Do této kategorie se na letošním PIAF přihlásilo deset soutěžících z celého světa.

 


 

Štítky dokumentu: Virální marketing YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: