Twitter nabídl politikům možnost zaplatit si předvolební tweety

22. 9. 2011 | BoB
Twitter včera představil placení politických reklam. Tyto tweety budou viditelně označené, aby je uživatelé sociální sítě snadno rozeznali.

Sociální síť Twitter ve středu spustila placení politických reklam, které se staly součástí Promoted Products. Novinka úzce souvisí s volbou nového amerického prezidenta, která proběhne v příštím roce. Podle odhadů utratí kandidáti na funkci prezidenta za reklamu až 1,8 miliardy amerických dolarů.


Zaplacené tweety politiků jsou na první pohled odlišné. Obsahují jméno svého zadavatele a rovněž mají označení, že se jedná o politickou reklamu. Tým, který bude pracovat na placené reklamě na sociální síti, povede Peter Greenberger, který dříve pracoval pro Google.


První, kdo novou službu využil, je americký politik a bývalý guvernér státu Massachusetts Mitt Rommey.


Tento krok ze strany Twitteru řadu uživatelů mikroblogovací služby zřejmě moc nepotěší.

 

Zdroj: www.mashable.com
 

Štítky dokumentu: Google Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: