Tyinternety: Twitter oslovuje stále více mladých

12. 2. 2010 | IKE
Sociální služba Twitter, která se mimo jiné vyznačovala nízkou penetraci mezi cílovou skupinu mladých do 25 let se mění. Twitteru totiž na chuť přichází stále více mladých, a to jak ve skupině pod 18 let, tak ve skupině 18-25. Oproti roku 2008 zaznamenala skupina do 25 let 10% nárůst.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Sociální služba Twitter, která se mimo jiné vyznačovala nízkou penetraci mezi cílovou skupinu mladých do 25 let se mění. Twitteru totiž na chuť přichází stále více mladých, a to jak ve skupině pod 18 let, tak ve skupině 18-25.
Oproti roku 2008 zaznamenala skupina do 25 let 10% nárůst.
Co stojí za náhlým obratem? Pravděpodobně fakt, že Twitter podpořily mnohé celebrity, které skrze něj vedly mikroblogy o svém životě. I díky tomu se Twitteru mnohem více věnovala média. Doposud nepoznamenaná skupina si k němu tak konečně našla cestu.
 

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: