V krizi je "levným" vyžitím jídlo, proto táhnou farmářské trhy

18. 8. 2010 | ITO
V České republice již nějaký ten pátek platí jedno jednoduché pravidlo. Pokud si provozovatel tržnice neví rady s odlivem zákazníků, může sáhnout k jedné osvědčené metodě - totiž ohlásit, že bude pořádat farmařský trh. A stejně mohou jednat i zastupitelé měst a obcí, kteří podobné trhy často organizují nebo alespoň podporují.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

V České republice již nějaký ten pátek platí jedno jednoduché pravidlo. Pokud si provozovatel tržnice neví rady s odlivem zákazníků, může sáhnout k jedné osvědčené metodě - totiž ohlásit, že bude pořádat farmařský trh. A stejně mohou jednat i zastupitelé měst a obcí, kteří podobné trhy často organizují nebo alespoň podporují. Toto sousloví je totiž neuvěřitelným magnetem na zákazníky, kteří jsou zde schopni koupit zemědělské výrobky za ceny s "farmářskou přirážkou". Důvod je jednoduchý. Ekonomická krize sice zkrouhla rozpočty domácností na nezbytné minimum, ale co se týče jídla, tomu se povětšinou vyhla obloukem. Domácí kulinaření se totiž stává nenáročnou zábavou, která často zasupluje jiný, finančně náročnější program.

Z prodeje farmářských produktů se tak během několika málo měscíů stal business s milionovými obraty. Kdo se do něj chce zapojit, měl by si pospíšit. Jednotlivé regiony už v současné době mají své silné hráče, kteří mohou určovat pravidla.

A zatím vše nasvědčuje tomu, že lidé svůj zájem jen tak neztratí. Provozovatelé trhů se ostatně stále učí, což vede ke zlepšení podmínek i způsobů marketingové komunikace s potenciálními návštěvníky. A lidí, kteří na trhu ještě nebyli je stále dostatek. Prostor pro nové příležitosti tedy existuje.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: