V rámci celosvětového turné zavítá do Prahy konference The Best of Global Digital Marketing

1. 2. 2016 | Jakub Hort
Do Prahy zavítá na 23. února konference The Best Of Global Digital Marketing, která představí ty nejlepší kampaně uplynulého roku a do hloubky propracované případové studie. Za sníženou cenu je možné se registrovat už pouze do 5. února.

V únoru zavítá do Prahy v rámci celosvětového konference The Best of Global Digital Marketing. Její turné, které zahrnuje 30 zastávek na 6 kontinentech zavítá i do Česka. Na návštěvníky čeká 23. 2. podrobné vysvětlení úspěchů těch nejlepších a nejzajímavějších kampaní loňského roku. Všechny případové studie jsou zpracované do hloubky s příklady tvůrčí práce, video rozhovory s klienty a jejich agenturami.

Program je rozdělen celkem do čtyř bloků. Nejprve se Hando Sinisalu zaměří na inovativní využití big dat v digitálním marketingu. V rámci první části programu bude také představena např. kampaň firmy Lexus "Beyond Utility 1000 to 1", která byla vybrána jako nejlepší na Facebooku. Dále se k řečníkovi připojí Carmen Murray a společně se přesunou na téma mobilního marketingu a technických inovací v oblasti marketingu. Jako úspěšné ukázky poslouží kampaně firem L´Oreal Paris  a Volvo. Mobilní aplikace od L’Oreal Paris „Makeup Genius“ byla velmi úspěšná a v soutěži Cannes Lions 2015 zvítězila ve své kategorii.

Po polední pauze se téma změní na obsahový marketing, o kterém pohovoří především Mark TungateChristoffer Lorang Dahl. Jednou z ukázek bude kampaň Toyoty „ Dream Car of the Day“, která zvítězila na festivalu v New Yorku v kategorii Nejlepší světové reklamy. Poslední částí programu bude digitální marketing na B2B trhu. V něm například uvidíte rozbor kampaně IT firmy Dell s názvem „Take IT easy“, která sloužila k vytvoření speciálního vztahu s lidmi, kteří dělají IT rozhodnutí ve firmách v Německu.


 V průběhu celé konference se vystřídají celkem 4 řečníci. Hlavní postavou bude estonský zakladatel a CEO společnosti Best Marketing International Hando Sinisalu.Hando shromažďuje a analyzuje případové studie z oblasti digitálního marketingu a je organizátorem Best of Global Digital Marketing Show a redaktorem IAB Europe´s Digital Advertising Yearbook DAY 2013.

 

Dalším řečníkem bude britský novinář působící v Paříži Mark Tungate. Mark má na svědomí celkem šest knih o brandingu a marketingu, včetně bestselleru Adland: Globální historie reklamy, Luxury World: Minulost, současnost a budoucnost luxusních značek a Branded Beauty: How Marketing Changed the Way We Look.

 

Mužskou trojici doplní Christoffer Lorang Dahl, který začínal jako designér, jeho zájem o technologii ho ale přesunul do digitálních vod. Poslední tři roky strávil v kreativní agentuře SMFB Oslo , kde pracuje jako digitální ředitel v rámci oceněných projektů pro klienty jako IKEA v Norsku, Geox, Diadora, Circle K, Statoil, MaxMara a Diesel.

 

A aby na pódiu nestáli jenom muži, připojí se k nim také Carmen Murray. Carmen Murray je generální ředitelkou ve společnosti Mobitainment pro oblast prodeje a marketingu apůsobí v MMA (Mobile Marketing Association). Kombinuje jedinečné strategie pro mobilní marketing, aby následně řídili vysoký vliv v rozmanitém rozvíjejícím se trhu.

  

Konference se uskuteční 23. 2. na pražské Letné a je stále možné se zaregistrovat za early birds cenu. Tato nabídka skončí již v pátek 5. 2. Jako bonus všichni účastníci konference obdrží knihu plnou inspirace s názvem The Sotrybook 2, která obsahuje další případové studie, rovněž rozpracované do hloubky.

Pro detailnější informace o průběhu konference a přípravených případových studiích se podívejte do
oficiálního programu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: