Vítejte v Mount Pearl! Jediném kanadském městě, které má svou vlastní rappovanou hymnu

23. 7. 2019 | Kristýna Vozková
Nepotřebujete mít ve městě architektonické skvosty, aby se proslavilo. Mount Pearl k tomu stačila rappovaná hymna lákající na poníky a silnou Wi-Fi.

Pokud ještě neznáte nejmenší městečko v kanadské provincii Newfoundland, po zhlédnutí jeho geniálního propagačního videa si nejšpíše zabalíte kufry a vyrazíte se tam podívat. Mount Pearl s populací kolem 25 000 obyvatel se sice nepyšní žádnou výraznou architektonickou památkou ani přírodním zázrakem, ale jeho rappovaná hymna vás naláká i na rychlou Wi-Fi, bingo pátky nebo procházky s poníkem.

V tříminutovém hudebním videu s názvem The Mount Pearl Anthem popisuje rapperská hvězda” a realitní agent v jednom Jason Piercy všechny úžasné věci, které samozvaný poklad Newfoundlandu” svým obyvatelům nabízí. Možná budete mít pocit, že toho vlastně moc není, ale nenechte se zmýlit. Automatizované popelářské auto, parkování zdarma kdekoliv, silná Wi-Fi a dobrá pizza jsou pro město, kde je každý den stejný jako v osmdesátkách” vážně terno. O tom, že obyvatelé své městečko zbožňují vás přesvědčí i sborem zpívaný refrén „vítejte v Mount Pearl...je tu krásně”. 

Ve spotu si menší role střihli také současný starosta Dave Aker (ten s obřím řetězem kolem krku), bývalý starosta Steve Kent (který vyhazuje odpadky do automatizovaného popelářského vozu) nebo Tony (Zamboni) (prohánějící se na lední rolbě). Hvězdou klipu je pak rappující Piercy, který pobíhá kolem ve sportovním outfitu jako vystřiženém z osmdesátek, dává si lekci vodní gymnastiky s místními důchodkyněmi nebo rappuje s veverkou. Máte v něm ale možnost vidět také samotné obyvatele ve věku od osmi do osmdesáti osmi let.   

Agentuře Target, která s městem spolupracuje na jeho marketingové kampani pro ekonomický rozvoj, se zalíbilo progresivní smýšlení komunity. Když zjistila, že vedení města je otevřeno odvážným nápadům, vzniklo originální video, které od jeho zveřejnění 25. 6. vidělo na YouTube více než 68 000 lidí. Jeho hlavním cílem ale není ani tak přilákání turistů, jako spíše jakési zviditelnění pro obchodní partnery a poukázání na to, že se tu místním dobře žije. 

 „Většina vlád je svázána byrokracií, ale Mount Pearl má netradiční způsob myšlení," uvedl starosta Dave Aker a dodal:  „Chodit ze schůzky na schůzku a vyplňovat papír za papírem není součástí naší DNA. Náš tým se snaží věci pro obyvatele a partnery nekomplikovat. “

Kreativní ředitel agentury, Jason Hill, dodal:  

„Mount Pearl může být neznámým místem v neznámém místě (Newfoundland), ale ve svém myšlení a přístupu je velmi progresivní. Je tam všechno o lidech, ne byrokracii. To, co mají, je tím, kým jsou: malé město se silným smyslem pro domov a smysl pro humor, který je v současné globální politice velice osvěžující."

Virální hymnu Mount Perl si mohou – nejen obchodní partněři a obyvatelé města – stáhnout v iTunes a míří už také na Spotify.

Zdroj: adweek.com

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: