Vivantis vsadil na spolupráci s českými celebritami

1. 12. 2009 | JTO
Internetové obchody společnosti Vivantis vsadily na české celebrity. Nová spolupráce s populárními osobnostmi poskytne zákazníkům e-shopů nové zajímavé informace i tipy k nákupu. Atraktivní spojení má u zákazníků posílit důvěru k obchodování na internetu a pomoci jim při hledání vhodného zboží. Slavnými tvářemi e-shopů se stali Mahulena Bočanová, Diana Kobzanová a Tomáš Hanák.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Internetové obchody společnosti Vivantis vsadily na české celebrity. Nová spolupráce s populárními osobnostmi poskytne zákazníkům e-shopů nové zajímavé informace i tipy k nákupu. Atraktivní spojení má u zákazníků posílit důvěru k obchodování na internetu a pomoci jim při hledání vhodného zboží. Slavnými tvářemi e-shopů se stali Mahulena Bočanová, Diana Kobzanová a Tomáš Hanák.

Návštěvníci internetových obchodů Parfemy.cz, Sperky.cz a Hodinky.cz, které se řadí k největším tuzemským e-shopům v daných komoditách, se budou v příštím roce pravidelně setkávat se slavnými osobnostmi. České celebrity budou pro zmíněné obchody testovat jednotlivé výrobky a poskytovat nakupujícím reference a své osobní dojmy. Hodnocení produktů navíc doplní zajímavé informace o oblíbených značkách nebo nápady na vánoční dárky.

„Máme zájem naše obchody ještě více přiblížit lidem, proto jsme se rozhodli spolupracovat se slavnými osobnostmi. Celebrity jsme vybírali tak, aby přesně odpovídaly hodnotám jednotlivých našich e-shopů,“ uvedla Hana Hutlová, vedoucí marketingového oddělení společnosti Vivantis. „Věřím, že seznam celebrit brzy rozšíříme. Každý z našich obchodů by měl mít v budoucnu svou slavnou tvář, která bude mít k danému zboží pozitivní vztah,“ doplnila Hutlová.

Slavné české osobnosti se ve spojení se společností Vivantis představí poprvé v rámci vánoční kampaně. Všechny celebrity pro letošní kampaň namluvily rozhlasové spoty, které budou v těchto dnech ke slyšení v tuzemských radiích.

„Hodinky se bezesporu stávají vizitkou člověka, stejně jako třeba auto. Jsem potěšen, když vidím na zápěstí nějaký zajímavý kousek a ihned se o něho zajímám,“ prozradil herec Tomáš Hanák, který se stal tváří e-shopu Hodinky.cz.

O svém vztahu ke klenotům hovořila modelka a moderátorka Diana Kobzanová, jež se stala tváří obchodu Sperky.cz: „Myslím, že je důležité, aby každá žena měla doma šperky, které jsou vhodným doplňkem k pěkným šatům. Některé klenoty navíc nemusí být jen ozdobou, ale mohou se stát i dobrou investicí.“

Zákazníkům internetové parfumerie Parfemy.cz pomůže s výběrem parfémů herečka a moderátorka Mahulena Bočanová. „V životě se řídím instinkty. Vůně musí okamžitě po vdechnutí vyvolávat pozitivní pocity, vzbudit okamžitou reakci. A právě na základě tohoto prvotního dojmu se řídím i při výběru parfému,“ vysvětlila.

Atmosféru spojenou s přípravou reklamních spotů budou moci návštěvníci internetových obchodů zprostředkovaně zažít prostřednictvím video nahrávek z natáčení, které budou do konce roku zveřejněny na stránkách příslušných e-shopů. Tomáš Hanák navíc exkluzivně pro e-shop Hodinky.cz nafotil originální fotografie, které nabídnou zajímavý pohled do zákulisí spolupráce.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: