Wimbledon v zajetí reklamy - vrtění zadky a reklama na nehtech

26. 6. 2013 | Bednářová Daniela
Velké sportovní události si zaslouží speciální reklamní kampaně. Wimbledonské vrtění a reklama na nehtech patří mezi ně.

Wimbledonský turnaj je největší tenisovou událostí v Anglii. A ve světovém měřítku je tento turnaj také velmi významný, sledují ho lidé po celém světě a zapáleně fandí svým favoritům. Není proto divu, že se o něj zajímají i velké značky a snaží se během jeho průběhu pořádně zviditelnit. Vytváří pro Wimbledon speciální reklamy a celé kampaně.

Do tenisového šílení se zapojil i výrobce vody Evian, který je oficiálním sponzorem turnaje. Připravil si kampaň s názvem Wimbledon Wiggle (Wimbledonské vrtění).


O co tu jde? Lidé mají natáčet a následně sdílet svoji verzi pohupování, které je typické pro tenisové hráče, když se chystají přijmout podání. Ti, kteří se budou vrtět nejlépe, vyhrají lístky na turnaj. To platilo do pondělní půlnoci, od té doby se soutěží o různé předměty s Wimbledonskou tematikou, které podepsala tenistka
Maria Šarapovová, vítězka Wimbledonského turnaje z roku 2004. Videa nejlepších “vrtičů” se dostanou až na velkoplošné obrazovky v Bankside a Cardinal Place, kde se na živý přenos ze stadionu dívají ti, kteří se nedostali dovnitř.  


Wimbledon ale používají na svoji propagaci nejen výrobci nápojů, potravin nebo sportovního oblečení. Turnaj se snaží využít ve svůj prospěch i společnosti zabývající se výrobou televizorů. Prodeje televizí totiž před a během velkých sportovních událostí rostou. Není proto divu, že si některé společnosti vybraly třetí Grand Slam sezony jako ideální dobu pro představení svého nového
produktu.

Sony používá ke zdůraznění dokonalého zobrazení detailů na své nové televizi  X9 s rozlišením 4K Ultra HD mikroreklamu umístěnou na oblečení, ale i na nehtech jedné z britských hráček na letošním Wimbledonu - Anne Keothavong. Trochu problematické ale pro firmu Sony je to, že Anne vypadla hned v prvním kole.


Společnost Sony se na Wimbledon zaměřila již v minulosti. V roce 2011 předělala jeden ze svých oblíbených reklamních spotů, ve kterém se dolů z kopce valila spousta skákajících gumových kuliček.

Ano, hádáte správně. Místo barevných hopíků se v předělávce z kopce kutálely tenisové míčky.

Zdroje: www.brandchannel.com, www.guardian.com, www.endgadget.com

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: