Záchrana svátečních večeří s rodinou. Toto zařízení vydá hrst hranolků pokaždé, když zaslechne kontroverzní téma

8. 12. 2022 | Petr Michl
Už sis někoho našel? Neměl bys tolik pracovat. Já vám teď přečtu, co mi došlo o Ukrajině e-mailem… Ano, i podobné věty dost možná uslyšíte o Vánocích od příbuzných. Vzpomenete si pak, že vám chybí DistractiFRY.

 

Reklamní svět je aktuálně plný příběhů o radostných setkání s rodinou. Ano, rodina je (někdy) radost. Čím širší rodinné setkání ovšem je, tím větší je nebezpečí, že se například konverzace u večeře totálně zvrhne. Přesně pro takové okamžiky vyvinul výrobce mražených potravin McCain Foods velmi chytré zařízení.

Nese název DistractiFRY a dokáže vydat hrst hranolků pokaždé, když zaslechne téma, co by mohlo vést ke konverzaci, které budete všichni litovat. Na Vánoce prostě nechcete řvát na strýčka, ať už zavře tu svou nevymáchanou hu*u a přestane šířit dezinformace, které beztak vyčetl z řetězových mailů. To by byly teprve veselé Vánoce.

DistractiFRY vyvinutý agenturou Rethink poslouchá okolí, stejně jako chytrý reproduktor. ovšem nastražené mikrofony na klíčová slova a věty „smrdící“ hádkou nebo nepříjemnou situací, například: „Koho budete volit? Už máš práci? Najdeš si ty konečně holku/kluka? Tak kdy už se budeme moc těšit na vnoučátka.“ Následující video pak ukazuje, jak jeho časově adekvátní zacpávání úst lahodnými hranolky funguje.  

„Snažili jsme se vyhnout čemukoli příliš aktuálnímu, protože by to brzy nahradila relevantnější témata, Chtěli jsme vybrat spouštěcí fráze, které by byly nadčasové a byly by blízké velké skupině lidí." říká asistent kreativního ředitele v Rethink Eric Seymour. Mezi spouštěče tak patří odkazy na rodinný stav, konspirační teorie, ceny benzinu, pyramidová schémata, vnoučata, platy, krypto, inflaci, Covid, recesi, rozvody, klimatické změny a Donalda Trumpa.

Hlavní kampaňový spot je doplněný i 15vteřinovými videi zabývajícími se vždy jen jedním tématem.



Samozřejmě zásadní nevýhodou principu DistractiFRY je to, že odměňuje ty, co začínají nevhodné konverzace. Možná se tak ale rychle přecpou a budou po zbytek rodinné návštěvy neškodní.

DistractiFry překvapivě není 100% reklamní gimmick a byl skutečně sestrojen. Kanaďané mohou soutěžit o jím obohocenou večeři na mccaindistractifry.ca


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: