Kdo stojí za vánočními opicemi?

18. 12. 2009 | TMJ
Díky aplikaci vanocniopice.cz, kterou připravila agentura Stance Communications za podpory Hewlett-Packard, již po internetu běhá téměř 300 vánočních opic ve formě elektronických přání, která mohou být publikována i přímo na komunitní síť Facebook.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Praha, 18. prosince 2009 – Díky aplikaci vanocniopice.cz, kterou připravila agentura Stance Communications za podpory Hewlett-Packard, již po internetu běhá téměř 300 vánočních opic ve formě elektronických přání, která mohou být publikována i přímo na komunitní síť Facebook.

„Za prvních necelých deset dní jsme zaznamenali více než 600 unikátních návštěvníků našich stránek, kteří si pořídili téměř 300 vánočních opic,“ uvádí Jana Voňavková, Executive Director Stance Communications, a dodává: „Pečlivě také monitorujeme zájem návštěvníků o jednotlivé šablony
a vzhledem k tomu, že máme ještě několik opic v záloze, mohou se uživatelé brzy těšit na šablony nové.“

Ze statistik dosavadního provozu aplikace vyplývá, že průměrný čas potřebný na jednu opici je přibližně pět minut a jedna třetina uživatelů se k aplikaci vrátila vícekrát. Stále platí, že v lednu budou vyhlášeny tři nejoriginálnější koláže, jejichž tvůrci se zapojili do soutěže. Ti získají novou tiskárnu HP Photosmart Premium.

„Zájem o vánoční opice nás velmi těší a potvrdilo se nám, že v současnosti jsou takovéto komunitní kampaně potřebným doplňkem tradičních komunikačních prostředků,“ uzavírá Jana Voňavková.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.