Zisk největší světové reklamní skupiny WPP stoupl o třetinu

25. 8. 2010 | ČTK
Hrubý zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v prvním pololetí zvýšil o 36 procent na 244 milionů liber (asi 7,4 miliardy Kč) díky posílení trhů s reklamou. Informovala o tom dnes firma na svých internetových stránkách. Tržby společnosti stouply o 3,5 procenta na 4,4 miliardy liber.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Hrubý zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v prvním pololetí zvýšil o 36 procent na 244 milionů liber (asi 7,4 miliardy Kč) díky posílení trhů s reklamou. Informovala o tom dnes firma na svých internetových stránkách.
Tržby společnosti stouply o 3,5 procenta na 4,4 miliardy liber. Generální ředitel podniku Martin Sorrell uvedl, že loňské "období strachu" na trhu střídá "mírná expanze". Firma podle internetového serveru BBC rovněž upozornila, že její pololetní výsledky byly podpořeny "pozoruhodně silným růstem" ve Spojených státech, které jsou největším reklamním trhem na světě.
Společnost WPP vlastní například reklamní agentury JWT a Ogilvy & Mather. Mezi její klienty patří mobilní operátor Vodafone, výrobce spotřebního zboží Unilever a řada dalších významných podniků.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: