Značka psího krmiva stojí za mini billboardy v hovínkách

16. 11. 2022 | Petr Michl
Kampaň značky JustFoodForDogs ukazuje, že originální cesty propagace jdou stále nalézt. A to i když nemusí být na první pohled zrovna voňavé.

V dnešní době se mluví o mikrobiomu střev i o tom, co z nich vychází, mnohem svobodněji. Vložit reklamy přímo do exkrementů se nicméně zdá poněkud přes čáru… Tedy pokud budeme mluvit o lidech. Ne že by psí výkaly na ulicích dělali někomu radost, ale využít je k poukázání na špatnou dietu jejich autorů se zdá být v něčem geniální taktikou.

Pro značku psího krmiva JustFoodForDogs ji vymyslela agentura Walrus, která reklamy umístila v domovském New Yorku… a to přímo do důkazů špatné stravy psů. Její tým obcházel ulice s mini billboardy v ruce. Když uviděl psí výkal nevábného tvaru či konzistence, zapíchl do něj svůj minibillboard upozorňující na to, že dieta jeho autora asi není ideální a zasloužil by si vyzkoušet krmivo od  JustFoodForDogs.

Níže následuje několik ukázek uvedených překlady textu billboardu.

Lepší dieta může toto změnit znova na hnědou.

 

Obnova vlákniny by tomuto psovi mohla prospět.

 

Barevnost u hovínek ne, ne, nechcete.

 

Měkké hovínko značí, že dieta psa potřebuje změnu. A navíc lidem ničí boty.

Zadání znělo 'Čerstvé krmivo pro psy vyrobené tvrdým způsobem' a to znamená, že JustFoodForDogs při výrobě svého krmiva nešetří," uvedl Deacon Webster, zakladatel a provozní ředitel společnosti Walrus. „Když za mnou agentura původně přišla, na nápad jsem sám hodil bobek, ale rychle jsem si uvědomil, že je to skvělá příležitost pro trochu vzdělávání v reálném světě," uvedl pro Muse marketingový ředitel společnosti JustFoodForDogs, Steve Joyce.

Životnost mini billboardů v exkrementech pochopitelně není nijak závratná. Samy o sobě jsou větší pobídkou pro úklid. Trvalejší by měly ale být tradiční venkovní reklamy, které budou v New Yorku a specificky v Brooklynu na autobusových zastávkách, střechách taxíků a billboardech až do ledna. Ukázky naleznete níže.

 

Naše tajná ingredience?
Nemáme žádné tajné ingredience.

 

Jejich čerstvé jídlo pro psy (viděli jste v módním magazínu) / Naše čerstvé jíslo pro psy (viděli jste v časopise Veterinární medicína)

 

Zatímco ve společnosti JustFoodForDogs pracují odborníci na výživu, veterináři a toxikologové, umělci schopní skutečně působivých muralů evidentně nikoliv.

 

Dejte svému psovi šanci objevit se na fotografii po přeměně. 

 

Tato kampaň ukazuje, že originální cesty propagace jdou stále nalézt. A to i když nemusí být na první pohled správné ani voňavé. 

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: