PŘÍPADOVÁ STUDIE

PR KAMPAŇ KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA

PFIZER

PR KAMPAŇ KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA

O PROJEKTU

Slyšeli jste o klíšťové encefalitidě? Víte, jak se přenáší a kdo je nejčastěji jejím přenašečem? Znáte rizika tohoto onemocnění? A víte, jak se proti této nemoci bránit? 
Pokud jste alespoň na jednu položenou otázku odpověděli „ano“, pak jsme jako PR agentura odvedli dobrou práci. Velmi pravděpodobně jste se totiž v médiích setkali s výsledky naší práce. 
 
Klíšťová encefalitida je onemocnění, jehož diagnóza je stanovena několika stovkám osob ročně. Několik z nich poté bojuje s vážnými příznaky, které mohou být natolik zásadní, že naprosto změní kvalitu jejich života. Zcela zbytečně. Proti této nemoci je dostupné velmi účinné očkování. 
 
PR kampaň má za úkol seznamovat širokou veřejnost se všemi riziky a aspekty tohoto onemocnění. Naším cílem je poskytovat médiím veškeré dostupné a ověřené informace formou osvědčených PR nástrojů, kterými jsou nejčastěji tiskové zprávy a infografiky.  
Sdělení prosazujeme do všech vhodných media typů počínaje televizním zpravodajstvím na celoplošných stanicích, regionálních TV stanicích, v celoplošném i regionálním rozhlasu, ve všech dostupných denících i časopisech. Významnou roli v PR kampani hrají zpravodajské i společenské servery.  
Vedle tradičních nástrojů při realizaci spolupracujeme s odborníky i různými odbornými společnostmi, které podtrhují důležitost sdělení. Prosazujeme desítky rozhovorů na dané témado hlavních zpravodajských stanic, zajišťujeme online chaty a další interaktivní formáty, které pomáhají budovat znalost problematiky klíšťové encefalitidy. 
 
V rámci služeb PR agentury máme na starosti obsah v prostředí sociálních sítí. Tvoříme obsah pro cílové skupiny, kterým nabízíme vhodné sdělení. Mezi hlavními skupinami, které na sociálních sítích oslovujeme, jsou sportovci, chovatelé psů i lidé trávící dovolenou v Česku. 

PR KAMPAŇ KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA

CO JSME DOKÁZALI

Výsledky kampaně jsme vám představili v úvodu této naší případové studie. Dobře zvolená témata, kvalitně zpracovaný obsah a vstřícný přístup k novinářům si najde cestu do všech médií a vygeneruje stovky mediálních výstupů. Tyto výsledky se pak odrazí ve znalosti problematiky a v konečném důsledku i v růstu proočkovanosti lidí u nás.

MEDIÁLNÍ VÝSTUPY
za rok
PR KAMPAŇ KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA

MÁTE ZÁJEM
O PODOBNÝ
PROJEKT

POŠLETE NÁM POPTÁVKU

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Další případové studie služby PUBLIC RELATIONS