„Cidre, ne Cider!“ aneb nová reklama na Stellu Artois

8. 7. 2011 | Barbora Novosadová
Značka belgického piva Stella Artois uvádí svůj nový produkt Cidre půvabnou reklamou.

Stella Artois, značka belgického piva uvádí svůj nový produkt Cidre půvabnou reklamou. Reklama stylizovaná do retro stylu působí téměř osvětově – chce diváky a zákazníky naučit název nového produktu. Muž přichází v modrém obleku do televizního studia a chystá se oznámit nejnovější zprávy ze světa Stelly Artois.

„Zaslechl jsem zvěsti o tom, že Stella Artois se chystá uvést na trh Cider,“ říká šarmantní hlasatel. „Ale ne, Stella Artois právě uvádí Cidre,“ uvádí v zápětí vše na pravou míru.

Zbytek reklamy se odehrává v podobném hravém tónu, střídá se francouzština s angličtinou (s komickým francouzským přízvukem). Nakonec je nám ještě jednou zopakováno, že se v žádném případě nejedná o Cider (čti "Saidr"), ale o Cidre (čti "Sídr").

Velmi povedená a půvabná reklama je z dílny reklamní agentury Mother. Svou stylizací navazuje na reklamu s názvem "Respect", o níž vás Marketing Journal již dříve informoval.
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: