14. ročník SAS FORUM Praha představí novinky a inovativní řešení na trhu

16. 12. 2010 | TMJ
V pořadí již 14. ročník konference SAS FORUM Praha 2011 se bude se konat ve středu 16. února 2011 v hotelu Carlo Boscolo na Praze 1. Navazuje tak na minulou úspěšně odstartovanou sérii každoročních konferencí o aktuálním byznysu, ekonomických trendech, best practices úspěšných firem, ale i novinkách společnosti SAS a inovativních řešení na trhu.

SAS Fórum Praha 2011

V pořadí již 14. ročník konference SAS FORUM Praha 2011 se bude se konat ve středu 16. února 2011 v hotelu Carlo Boscolo na Praze 1. Navazuje tak na minulou úspěšně odstartovanou sérii každoročních konferencí o aktuálním byznysu, ekonomických trendech, best practices úspěšných firem, ale i novinkách společnosti SAS a inovativních řešení na trhu.

„Minulým ročníkem se konference SAS FORUM vrátila do Prahy s novým konceptem, který se velmi osvědčil,“ říká Petra Lávičková, marketingová a PR manažerka společnosti SAS. „I příští rok se tak účastníci konference, stejně jako v té minulé, mohou těšit na dopolední panelovou diskusi, ve které vystoupí špičkové osobnosti českého trhu, top manažeři a ekonomové. Ráda bych zmínila například Zdeňka Tůmu, Tomáše Sedláčka, Jakuba Strnada či Jiřího Škorvagu“, dodává.

Slavnostní zahájení konference bude tentokrát patřit hostu z Velké Británie. O zkušenostech z tamního trhu a také o tom, jak řešit detekce podvodu nejen v komerční sféře, ale především ve státním sektoru bude hovořit Ian Manocha, generální ředitel SAS Velké Británie a Irska.

Dopolední panelová diskuze, jeden z hlavních pilířů konference SAS FORUM, má opět aktuální a tentokrát i lehce provokativní téma. Je možný růst ve stagnující ekonomice v době „po krizi“? A pokud ano, kde pro něj hledat cestu? Prostřednictvím zákazníků? Tedy díky novým inovativním procesům, programům či službám? Nebo nalezením „černých děr“, kde společnostem unikají prostředky? Je cestou k hledanému růstu detekce podvodu? V soukromém byznysu si s oblastí „černých děr“ a jejich detekcí již spoustu firem s vynikajícími výsledky poradilo. Bude se touto efektivní cestou minimálně inspirovat i neefektivní státní správa?

Martin Veselovský, moderátor České televize, tentokrát v panelové diskusi uvítá bývalého guvernéra ČNB Zdeňka Tůmu, vynikajícího makroekonomického stratéga ČSOB Tomáše Sedláčka, Jakuba Strnada, generálního ředitele pojišťovny Allianz, náměstka České spořitelny Jiřího Škorvagu, Ondřeje Tomase, generálního ředitele GfK a další.

Ondřej Tomas, stejně jako minulý rok, představí výsledky unikátního průzkumu, který vznikl pro konferenci SAS FORUM Praha 2011. Čeho se bude týkat tentokrát? V tuto chvíli prozradíme pouze to, že tak, jak magické slovo růst provází celé SAS FORUM 2011, stejně důležité bude i v unikátním průzkumu GfK.

V odpolední části konference se představí čtyři paralelní odborné sekce.

Sekce "Zákazník SOS! SAS"

Jak efektivně řídit a analyzovat vztahy se zákazníky? Co je efektivní Lead Management? Jak řídit přímou komunikaci a jak ji hodnotit? Jak využívat prediktivní modely coby základ úspěšného cílení prodejů? Jak si poradit s novými trendy jako jsou digitální marketing, sociální sítě apod.?

Sekce "SAS trendy a novinky"

Sekce novinek představí řešení, se kterými dosáhnou společnosti lepších výsledků a bez kterých se do budoucna jen těžko obejdou. Jedná se především o téma FRAUD neboli detekce podvodu, a to nejen v pojišťovnictví, a téma FORECASTING neboli efektivní plánovaní budoucnosti.

Sekce "IT – počítejte s námi"

Sekce se zaměří na to, jak může IT oddělení lépe podporovat byznys společnosti díky novým možnostem a zkušenostem.

Sekce pro vysoké školy

Společnost SAS již více než tři dekády spolupracuje se vzdělávacími institucemi po celém světě. Pomáhá studentům získat praktické znalosti a dovednosti a prosadit se tak lépe na trhu práce. I letos je pro akademický sektor připravena speciální sekce s množstvím informací a nových poznatků.

Štítky dokumentu: Reportáže
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.