79 procent profilů na Twitteru není aktivně používáno

11. 3. 2010 | KAS
Téměř čtyři pětiny profilů na Twitteru aktivně netwítují. S tvrzením přišel server Marketing Pilgrim na základě studie společnosti Barracuda. Z té vyplynulo, že převažující množství uživatelů svůj Twitterový kanál aktivně nevyužívá a do éteru poslalo méně než deset twítnutí. Tomu odpovídá také počet jejich followerů. 74 % twitterových účtů má totiž méně než deset followerů.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Téměř čtyři pětiny profilů na Twitteru aktivně netwítují. S tvrzením přišel server Marketing Pilgrim na základě studie společnosti Barracuda. Z té vyplynulo, že převažující množství uživatelů svůj Twitterový kanál aktivně nevyužívá a do éteru poslalo méně než deset twítnutí. Tomu odpovídá také počet jejich followerů. 74 % twitterových účtů má totiž méně než deset followerů.
60 % uživatelů pak sleduje méně než 10 profilů, přičemž 34 % profilů má více followerů, než kolik samo seduje.
Citelný je také nárůst nových uživatelů v době, kdy se Twitter hřál na výsluní zájmu široké veřejnosti kvůli twítujícím celebritám. 49 % uživatelů totiž potvrdilo, že službu začalo používat právě na přelomu roku 2008 a 2009 anebo v prvním kvartálu roku 2009.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum Twitter
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.