A pak že je marketingový výzkum nuda…

27. 5. 2011 | bN
V únoru roku 2022 každý Čech dosáhne stavu „totálního štěstí“. 10% lidí využívá své smartphony k pracovním účelům i mimo pracovní dobu. I taková zjištění nabídl Jarní SIMAR.

 

Včera v odpoledních hodinách proběhl již tradiční Jarní SIMAR. Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění pro letošní setkání zvolilo prostory Letenského zámečku. Hlavním tématem celého odpoledne byla kvalita života a kvalita výzkumů. Výsledky svých výzkumů představilo celkem 12 členů SIMARu. Většina zástupců jednotlivých výzkumných agentur prezentovala výzkumy, které byly prováděny v českém prostředí. Ač se téma může zdát jako obecné či poněkud suché (v případě kvality výzkumu), mnozí prezentující se podělili i o vcelku kuriózní výzkumnická zjištění.

Tomáš Rychecký z agentury TNS Aisa představil výzkum, jehož hlavím cílem bylo nalézt definici štěstí a uvedl, že jedním z měřítek použitých ve výzkumu byl i index TRI*M. Jeho použití pro vyjádření hodnoty spokojenosti s vlastním životem bylo velmi odvážné, neboť index se často používá k hodnocení služeb či produktů. A jak jsou Češi spokojeni s vlastním životem? Index měl hodnotu 32, což není ani zlé, ale ani výborné. Němci spokojenost se svým životem ohodnotili indexem 58, Poláci 39, ale Ukrajinci pouze číslem 7.

Tereza Šimečková z agentury Mediaresearch ve svém příspěvku zmínila další zajímavý objev: 10% lidí využívá své smartphony k pracovním účelům i mimo pracovní dobu. Výzkum, který byl proveden na vzorku 700 respondentů (majitelů smartphonů) potvrdil, že někteří z nás chtějí být opravdu neustále na příjmu.

Jan Tuček z agentury STEM/MARK všechny přítomné uklidnil zjištěním, že v únoru roku 2022 každý Čech dosáhne stavu „totálního štěstí“. A kde se dožívají Češi nejvyššího věku? Dle Tomáše Drtiny ze společnosti Incoma Gfk žijí nejdéle lidé v Praze, Jihlavě a na Královéhradecku.

A pak že je výzkum nuda!
 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.