A vítězem se stává... comScore!

9. 5. 2011 | bN
Společnost comScore bude dodavatelem NetMonitoru pro období 2012-2015. Ve středu 4. 5. večer rozhodli členové Výkonné rady SPIR o novém dodavateli měření internetové návštěvnosti NetMonitor.

Ve středu 4. 5. večer po skončení konference IAC rozhodli členové Výkonné rady SPIR o novém dodavateli měření internetové návštěvnosti NetMonitor. Vítězem výběrového řízení se stala společnost comScore, se kterou SPIR bezprostředně zahájí jednání o implementaci řešení a smluvních podmínkách. ComScore tak v příští vlně nahradí stávajícího dodavatele služby a druhého finalistu tendru, konsorcium firem Gemius a MEDIARESEARCH.

Nová vlna bude spuštěna na začátku příštího roku a smlouva s dodavatelem bude sjednána na tři roky. Projekt zahrnuje měření návštěvnosti internetových médií v kvalitativní a kvantitativní části (návštěvnost stránek a sociodemografický profil návštěvníků médií), měření videoobsahu a dodávku dat o trhu mobilního internetu. „Rozhodujícími kriterii pro výběr dodavatele NetMonitoru byla cena, technické a výzkumné parametry systému, možnosti dalšího rozvoje, reference dodavatele, orientace na trhu a ochota přizpůsobit se požadavkům SPIR,“ upřesňuje parametry výběru předseda Výkonné rady SPIR Ján Simkanič.

Od nové vlny si SPIR slibuje zapojení hlavních zahraničních internetových médií do projektu, zahrnutí nových technologií jako jsou čtečky nebo tablety do měření, zvýšení povědomí o českém internetovém trhu pro nadnárodní inzerenty a v důsledku vyšší výdaje do internetové reklamy v ČR.

Zdroj: www.netmonitor.cz

Zdroj fotografie: www.billfrymire.com 

 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum Reportáže
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.