Facebook začíná platit uživatelům za zhlédnutí reklamy

6. 5. 2011 | KuL
Facebook bude odměňovat uživatele, kteří se podívají na určité reklamy na stránce připočtením Facebook Credits, které mohou být využity k nákupu zboží na Facebook Deals.

Facebook ve čtvrtek představil program, který nabízí zákazníkům finanční odměnu za zhlédnutí reklam na jeho stránce. Facebook bude odměňovat uživatele, kteří se podívají na určité reklamy na stránce připočtením Facebook Credits (kreditů), které mohou být využity k nákupu zboží na Facebook Deals. Odměna však není příliš velká. Zpočátku bude výnos za zhlédnutí reklamy jeden kredit, což je v přepočtu 10 centů. Reklamy budou nejčastěji umístěny v různých typech her. Dan Greenberg, výkonný ředitel společnosti Sharethrough, uvedl, že tato aktivita Facebooku je „krokem od tzv. přerušující reklamy“. Greenberg, jehož klientské portfolio zahrnuje Nestlé či Microsoft, říká, že jeho síť nebude doručovat tradiční reklamu, ale spíš „branded entertainment“, tedy zdroj zábavy, který nebudou chtít zákazníci pouze zhlédnout, ale také sdílet se svými přáteli.

Zdroj: www.mashable.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: