Ad Intel: Růžový slon vládne všem

10. 11. 2022 | redakce
Alespoň tedy v segmentu erotických pomůcek. Dle monitoringu inzertních výdajů v něm s ceníkovou cenou inzerce 44 milionů předstihuje nejbližší konkurenci o polovinu.


Zdroj: Růžový slon

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu erotických pomůcek, a to v období leden–září 2022. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

S 44 miliony vede v inzertních vývoji o cca 50 % před druhými E-kondomy.cz a výrobcem kondomů Durex. Za nimi je ovšem propad, Flagranti.cz využil inzerci v jedenáctkrát nižší hodnotě než lídr trhu, tedy 4 miliony korun.

 

Růžový slon je původně kamenným sexshopem z Havířova, který se rozrostl v online prostoru a je vyhlášený svým prozákaznickým přístupem i obsahovým marketingem. V posledních letech investuje více do brandingu. Na rozdíl od minulosti ho v klíčových reklamách nereprezentují zaměstnanci ochotní poradit s erotickými pomůckami, ale ilustrovaný růžový slon jako maskot. Letos „zazpíval“ i píseň k 20letému výročí značky.

 

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?