Adobe předvedlo na Oscarech kreativitu pro všechny

10. 2. 2020 | Petr Michl
Kde jinde než na svátku filmového průmyslu připomenout, co vše Adobe svými nástroji tvůrcům umožňuje. Tato reklama je vizuálním orgasmem v nejlepším slova smyslu.

V noci z neděle na pondělí středoevropského času proběhlo předávání cen americké filmové akademie Oscar. Přenos tohoto ceremoniálu je stále jedním z nejsledovanějších v rámci celého filmového světa a vytáhnout se během něj chtějí i inzerenti. Letos se to rozhodně podařilo Adobe.

Tato společnost s Photoshopem, Premiérou, Illustrátorem a dalšími nástroji sdruženými pod Adobe Creative Cloud skutečně dává nezanedbatelnému množství tvůrců prostředky k tomu, jak přetavit jejich kreativitu ve vizuálně a audiovizuálně zajímavá díla. Spot, který běžel během přenosu „Oscarů“, nese název „Creativity for All“ a je utěšenou přehlídkou nádherných prací.

Reklama z dílny Goodby Silverstein & Partners čítá některá známá díla jako plakát Shepard Fairey „Make Art Not War“ nebo psychedelickou ilustraci Fridy Kahlo od Victorie Pavlov.

 


Zastoupen je ale i reklamní průmysl postavičkami z australského animovaného PSA opusu Dumb Ways To Die.


Za zvuků písně Pure Imagination spatříte i neotřelé portréty zpěvačky Billie Eilish nebo aktivistky Malaly Yousafzai.


Milujeme také tohoto „ropného“ ledního medvěda.


Až závěrečných 20 vteřin je ale skutečným kreativním vyvrcholením, kdy se jeden vizuál promítá do druhého a je skutečně obtížné je plně vnímat či snad jen zachytit. Výběr toho, co zaujalo nejvíce nás, můžete najít níže ve statické podobě.

Sdílejte tento článek:
Podobné články: