Amazon si najde cestičku a dopraví vám domů třeba i dinosaura z Jurského světa

1. 6. 2018 | Vozková Kristýna
Jak to bylo ve skutečnosti se záchranou dinosaurů v novém filmu Jurský svět: Zánik říše? A proč se jeho hlavní protagonista – ten s více zuby – prohání po ulicích LA v obří krabici?

Amazon dopravuje denně svým zákazníkům na tisíce balíčků různých velikostí a roztodivných tvarů. Ten, který v současné době převáží přes LA tahač v občí papírové krabici, byste však doma nechtěli. Jeho obsah je opravdu velký, hlučný a má hodně...zubů. 

Protagonisté nového filmu Jurský svět: Zánik říše se patrně po marných snahách přepravit své dinosauří miláčky do bezpečí z potápějící se Isla Nublar rozhodli využít služeb Amazonu a nechali si T-Rexe poslat jednoduše poštou. Zásilka je totiž podle etikety adresovaná přímo hlavním postavám Owenovi Gradymu a Claire Dearing, které ve filmové novince ztvárňují Chris Pratt a Bryce Dallas Howard.

Obří balíček je promyšlený do posledního detailu. Krabici nechybí vzduchové otvory a kromě velkého loga e-shopu a Jurského světa ji zdobí také hashtag #AmazonFindsAWay. Nápis odkazuje na známou větu „Život si najde cestičku”, kterou v prvním Jurském parku pronesl Jeff Goldblum.

Ve spolupráci s Prime Video vznikl také minutový spot s názvem Amazon finds a way. Ten máte možnost vidět spolu s dalšími propagačními fotografiemi na Twitteru @JurassicWorld,  @PrimeVideo i @Amazon.

Na sociálních sítích nechybí ani další stálice dinosauří ságy a to automobily značky Jeep Rubicon. Kdo by si nepamatoval legendární scénu s Jeffem Goldblumem z původního Jurského parku? Značka ji chytře využila k propagaci nového modelu vozu v rámci Superbowlu 2017.

Na etiketě se navíc kromě adresáta objevují také dvě vychytávky. Jednou u nich je speciální kód SmileCode pro chytré telefony, který uživatelům aplikace Amazon zajistí slevu na všechny dosavadní filmy série. Navíc pokud byste i přes zjevné náznaky stále nechápali, co nebo kdo je v té bedně, můžete se na to zeptat Alexy. Dotaz „Alexo, zeptej se Jurského světa, co je v krabici” uživatelům zprostředkuje interaktivní zážitek plný zvuků, které ke všemu jurskému neodmyslitelně patří.

Není to poprvé, kdy Amazon přepravoval gigantickou papírovou krabici  tahačem. Před čtyřmi lety tak e-shop dopravil zákazníkovi automobil Nisan Versa

Zdroje: geekwire.com, adweek.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.