Amazon už mluví česky

7. 11. 2017 | Petr Michl
Sprechen Sie Deutsch? I kdyby ne, na Amazon.de vám to již nemusí vadit. Německá verze e-commerce giganta přichází s českou lokalizací.

Česky mluvící zákazníci si nyní na německé verzi Amazon.de mohou užít pohodlnější zážitek z nákupu díky možnosti přepnout preferovaný jazyk z němčiny na češtinu. Od začátku jsou v češtině dostupné miliony přeložených názvů produktů a mnoho dalších užitečných částí webu, jako je například sekce Můj účet. Amazon.de také poskytuje kompletní českou navigaci, český zákaznický servis s emailovou i telefonickou podporou a v neposlední řadě také objednávky a zásilku zboží v češtině. Další funkce v lokálním jazyce budou postupně přibývat.

„Jsme rádi, že Amazon.de je teď pohodlnější pro větší množství česky mluvících zákazníků, kteří zde mohou nakupovat v češtině,“ říká Ralf Kleber, Country Manager Amazon.de. „Tento krok nás opět o krok přiblížil k naší vizi – umožnit zákazníkům nakupovat cokoliv potřebují bez jakýchkoliv bariér na kterékoliv z našich evropských stránek,“ dodává Kleber.

Na Amazon.de si teď mohou zákazníci vybírat ze široké nabídky produktů ve více než 30 kategoriích. Možnost výběru češtiny jako preferovaného jazyka je k dispozici v prohlížečích stolních počítačů a notebooků. Zákazníci, kteří na Amazon.de nakupují opakovaně, si ji mohou také uložit ve svém profilu.

Česká lokalizace v počáteční fázi zahrnuje:

  • Navigaci webových stránek
  • Miliony přeložených názvů produktů. Jejich počet časem poroste.
  • Zákaznický servis s podporou na e-mailu i telefonu
  • Většinu uživatelské nápovědy
  • Sekci Můj účet
  • Potvrzení objednávky a zásilky

Pro možnost využití českého jazyka stačí na webu Amazon.de kliknout na tlačítko zeměkoule v horním navigačním panelu.

Český jazyk je na Amazon.de nejnovějším přírůstkem. Web Amazon.de je pro zákazníky dostupný také v holandštině, angličtině, němčině, polštině a turečtině. Samozřejmě vše není u českého překladu, který je primárně strojový, dokonalé. Poukazuje na to i postřeh marketingového odborníka Marka Prokopa. 





Přesto se jedná o pozitivní krok. Otevírají se s ním dveře také tisícům prodejců, kteří prostřednictvím Amazon.de získávají možnost rozšířit své podnikání za hranice a oslovit i česky mluvící zákazníky. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.