Skanska ve spolupráci se Silic Média buduje image společensky odpovědné firmy

9. 5. 2016 | Petr Michl
Spousta firem využívá reklamní předměty k vylepšování své image. Jednou z nich je stavební a developerská skupina Skanska, která nedávno se specializovanou společností Silic Média podepsala dvouletý kontrakt na výrobu a distribuci reklamních předmětů pro Českou republiku i Slovensko.

Spousta firem využívá reklamní předměty k vylepšování své image. Jednou z nich je stavební a developerská skupina Skanska, která nedávno se specializovanou společností Silic Média podepsala dvouletý kontrakt na výrobu a distribuci reklamních předmětů pro Českou republiku i Slovensko.

Skupina Skanska si dlouhodobě buduje image společensky odpovědné firmy, které záleží na udržitelném rozvoji a životním prostředí. Svůj pozitivní obraz v očích veřejnosti podporuje marketingovými aktivitami zaměřenými na vzdělávání vlastních zaměstnanců v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP). Pro veřejnost pak Skanska pořádá osvětové semináře zaměřené na bezpečnost v domácnostech, první pomoc nebo ochranu životního prostředí. V rámci těchto aktivit využívá Skanska pro podporu své značky zejména reklamní předměty z kategorie reflexních a bezpečnostních prvků.

Reflexní prvky – reklamní předměty, které chrání

Skanska každoročně pořádá například Týden bezpečnosti, což je akce zaměřená na školení zaměstnanců v oblasti BOZP, ale také na vzdělávání veřejnosti. V letošním roce byla tato akce doplněna seminářem o první pomoci pro veřejnost, který se uskutečnil 27. dubna 2016 v Plzni. Lidé si mohli z akce odnést samonavíjecí reflexní náramek či reflexní přívěsek na klíče. Skanska během týdne bezpečnosti v místě vybraných stavenišť také připravila setkání s dětmi ze základních škol. Děti při prohlídce dostaly reflexní vesty a helmy s logem Skanska. Reflexní prvky jako reklamní dárek využívá Skanska již několik let a zasazuje se tak o bezpečnost lidí a zároveň se jí díky tomu daří budovat pověst společensky odpovědné firmy.


Reklamní reflexní předměty s logem Skanska od výrobce Silic Média        

Reklamní předměty v souladu s ekologií

Stavební skupina Skanska si uvědomuje dopad své činnosti na životní prostředí, proto se kromě bezpečnostních aktivit věnuje také ekologickým iniciativám. Při výběru reklamních předmětů se zaměřuje především na funkční produkty, které jsou v souladu s politikou bezpečnosti a ochrany životního prostředí. S ohledem na ekologické hodnoty upřednostňuje Skanska výrobky z recyklovaných a recyklovatelných materiálů, které jsou šetrné k přírodě. Mezi takové například patří papírové tašky, nebo speciální propisky, které jsou zcela biologicky rozložitelné v přírodě.


Reklamní EKO předměty s logem Skanska 

Nový partner skupiny Skanska, společnost Silic Média také prosazuje zásady společenské odpovědnosti firem, a proto do své nabídky propagačních produktů zařazuje množství ekologicky šetrných výrobků. „V dnešní době se firmy nemusí omezovat na standardní reklamní dárky. Svým klientům nabízíme téměř neomezené možnosti zakázkové výroby. Umíme vyrobit reklamní předměty z různých přírodních materiálů, které nijak neškodí životnímu prostředí.“ uvádí Miroslav Semerád, jednatel společnosti Silic Média.

Sponzorovaný článek

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: