Apple přebarvil své logo na červeno

1. 12. 2014 | Irena Šovčíková
Legendární nakousnuté jablko v logu Apple zná asi každý. Ale v červené barvě? Apple se nezbláznil, jen se letos ve spolupráci s organizaci RED zapojil do Světového dne proti AIDS.

Legendární nakousnuté jablko v logu Apple zná asi každý. Ale v červené barvě? Apple se nezbláznil, jen se letos ve spolupráci s organizaci RED zapojil do Světového dne proti AIDS. Na 24 hodin proto dnes vybrané obchody vymění klasicky bílá loga za sytě červená.

Celý svět si 1. prosince každoročně připomíná onemocnění AIDS v rámci Světového dne proti AIDS. Mezinárodní organizace RED jej letos oslaví svou největší kampaní. Některé obchody Apple po celém světě včetně Evropy dnes obarví svá loga na červenou. To je krok, který jistě zaujme spoustu kolemjdoucích a měl by pomoci rozšířit povědomí nejen o organizaci RED, ale hlavně o AIDS a možnostech boje proti němu. Neděje se tak však poprvé. Apple již rozsvítil svá loga červeně v minulých letech například v Hong Kongu.


Na stejné datum jako Den proti AIDS ale letos připadá mezi Američany velmi populární, Cyber Monday. Tento den vždy následuje první pondělí po svátku Díkuvzdání a hlavně po obdobném nakupovacím "svátku", tedy Černému pátku (Black Friday). Na druhý den po Díkuvzdání totiž Američané opráší své kreditní karty a vyrážejí do obchodů, kde bývají obrovské slevy nebo jsou rozdávány dárečky a bonusy. Na Cyber Monday však mohou zůstat pohodlně doma a vychytávat největší slevy a akce online. Většina prodejců se do této marketingové akce zapojí, protože ačkoliv musí slevnit, většinou se jim v tyto dny prudce zvýší prodeje.

A ani Apple není vyjímkou. Dnes půjde část všech získů z online i kamenných obchodů do fondu RED. Zároveň s tím je už od minulého pondělí na iTunes k dispozici 25 aplikací se speciálním RED obsahem. Hráčům Angry Birds tak například pomohou čarovná pírka, bojovníci v Clash of Clans budou moci získat speciální odznak a RED drahokam. Z každého prodeje navíc část peněz opět přechází ve prospěch nadačního fondu RED, který si klade za cíl vymítit AIDS a mít generaci zcela bez této nemoci.

Apple již v rámci osmiletého partnerství daroval přes 75 milionů dolarů. Letošní kampaň je však zatím nejmasivnější. Už v úterý se loga vrátí do své původní podoby, nicméně uživatelé si budou moci zakoupit aplikace s unikátním obsahem až do konce týdne.

Zdroj: Mashable

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.