Apple reklamní platformu iAd spustí 1. července

9. 6. 2010 | IKE
Vlastní reklamní platformu nazvanou iAd spustí Apple již za několik týdnů. A start to bude velkolepý. Podle prohlášení Steva Jobse už Apple nasbíral předběžné objednávky za více než 60 milionů dolarů. To má činit téměř polovinu všech výdajů, které jsou v USA pro rok 2010 předpokládány pro segment mobiní reklamy. S informací přišel MediaGuardian.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Vlastní reklamní platformu nazvanou iAd spustí Apple již za několik týdnů. A start to bude velkolepý. Podle prohlášení Steva Jobse už Apple nasbíral předběžné objednávky za více než 60 milionů dolarů. To má činit téměř polovinu všech výdajů, které jsou v USA pro rok 2010 předpokládány pro segment mobiní reklamy. S informací přišel MediaGuardian.

Platforma iAd počítá s využitím aplikací pro iPhone a iPod Touch. Z demonstrace, kterou předvedl Steve Jobs, vyplývá, že se bude jednat v podstatě o formát app-in-app - reklama totiž může být vázaná na rozsáhlé interaktivní moduly.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.