Google reaguje na potřeby responsivního designu i pro reklamy

27. 9. 2013 | beda
Google přišel s reklamou, která se přizpůsobí různým požadavkům na formát obrazovky.

Google jde naproti responsivnímu designu. Přecházení mezi několika zařízeními během dne se stává standardem. Čtení mailů, prohlížení novinek na Facebooku či oblíbené zpravodajské stránky provádíte na notebooku, mobilním telefonu a někteří občas ještě vytáhnou tablet. Když se chcete na jednu stránku podívat na všech přístrojích, uvidíte ji zpravidla v trochu odlišném layoutu. Stránky se snaží přizpůsobit velikosti displeje zařízení.

Webový design se na tento trend různě velkých obrazovek adaptuje vcelku rychle. Nyní trend následuje i Google a usnadňuje online marketérům tvorbu reklam v responsivním designu.

K tomuto účelu spustil Google nový program - Ready Creatives, který stojí na dvojici užitečných nástrojů: Ready Image Ads a Ready Ad Gallery.

Doteď byla potřeba reklamy pro jednotlivá zařízení dělat zvlášť, což byl problém především pro menší společnosti. Díky Ready Cretaives je tvorba různých velikostí reklam jednoduchá a dostupná pro všechny.

Přes Ready Images Ads lze snadno vytvořit reklamy, které vycházejí z designu a především obrázků z webových stránek zadavatele reklamy. Samozřejmě se dají reklamy dále upravovat - měnit barvu, text, font, ale i obrázky a URL. Uživatelské prostředí je podle Googlu velmi přátelské a intuitivní. Automaticky pracuje se standardy IAB, tedy stanovenými rozměry pro bannerovou reklamu a s HTML5.

 

V Ready Ad Gallery si inzerenti mohou zase vybrat jednu z nabízených šablon, podle toho, čeho chtějí s reklamou docílit.

Na výběr je mezi Dynamic Ads, Engagement Ads, Video Ads a General Purpouse Ads.

Dynamické reklamy kombinují layouty, produkty, zprávy a nabídky, které uživatele na stránce firmy nejvíce zajímají. To vychází z počtu zhlédnutí jednotlivých prvků.

Reklamy na zapojení (Engagement Ads) pracují s automatickým roztáhnutím přes celou obrazovku po dvou vteřinách klidového režimu.

Video reklama je podle Googlu ideální k budování povědomí o značce a jako reklamy obecného účelu (General Purpouse Ads) jsou  označovány klasické bannerové reklamy, u nichž si jen stačí vybrat z široké nabídky šablon pro to správné zpracování.

Pokud ale raději pracují s čistým stolem, je zde samozřejmě i tahle možnost. Nástroje Ready Creatives jsou dostupné v rámci Google Adwords zdarma.

 Zdroj: www.adwords.blogspot.com

Štítky dokumentu: Google Reklama online
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.