ASKO – NÁBYTEK po 31 letech upouští od tištěných letáků

26. 4. 2022 | redakce
S letáky je konec. Tedy alespoň v ASKO – NÁBYTEK, kde se rozhodli, že už je nebudou rozesílat lidem do schránek. Jedinou tiskovinou tak zůstává jejich B2C magazín Inspirace.


Zdroj: ASKO – NÁBYTEK

Jeden z největších prodejců nábytku na českém trhu, Společnost ASKO – NÁBYTEK, od začátku působení v České republice vydával každých 14 dní leták s akční nabídkou, kterou mohli čeští zákazníci najít ve svých poštovních schránkách. Vloni, u příležitosti 30. výročí, společnost strategii poprvé v historii změnila a letáky vydávala po celý rok 2021 v tištěné podobě pouze jednou do měsíce.

„Naše společnost chce jít cestou udržitelnosti a podpory životního prostředí, od června proto zákazníci najdou kompletní akční nabídku pouze on-line,“ vysvětluje klíčové rozhodnutí Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka společnosti ASKO – NÁBYTEK.

Akční letáky s distribucí v místech prodejen ASKO – NÁBYTEK byly vedle TV spotu a OOH jedním ze stěžejních bodů dosavadní marketingové strategie. Už v loňském roce prošly letáky vedle snížení frekvence také redesignem. „V loňském roce jsme se zaměřili na to, aby letáky byly vedle široké nabídky akčních produktů také inspirativní. Kromě tisku jsme pak přidali i on-line letáky, kde naši zákazníci mohli najít akční položky napříč celým sortimentem nábytku a doplňků,“ vysvětluje Andrea Štěpánová s tím, že od června budou letáky pouze on-line, vždy se 14denní platností.

Magazín Inspirace jako jediná tiskovina

K tomu najdou na webu zákazníci také leták s plánovanými produkty a jedenkrát měsíčně ještě nabídku na bytové doplňky. „Co však zůstává v tištěné podobě, je náš magazín Inspirace, se kterým jsme přišli v loňském roce u příležitosti 30. výročí. Časopis vychází jednou za čtvrt roku a je zaměřený life-stylovým směrem,“ vysvětluje Štěpánová s tím, že magazín zákazníkům přináší nápady a rady, jak zařídit svůj domov, ale i reálné interiéry zákazníků, tipy interiérových designérů nebo rozhovory se zajímavými osobnostmi o jejich bydlení.

ASKO – NÁBYTEK tento krok vysvětluje uvědoměním si otázky společenské odpovědnosti a ekologických dopadů. Zároveň data napovídají, že už při snížené frekvenci tištěných letáků se zákazníci dokázali přesunout do online prostředí.

 

Štítky dokumentu: Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: