Bageterie Boulevard se v kampani spojené s festivalem Jeden svět staví proti greenwashingu

6. 3. 2020 | redakce
„Jen vyměnit brčko nestačí.“ Alespoň to tvrdí v nové kampani Bageterie Boulevard. V rámci partnerství s festivalem Jeden svět se staví proti rychle přijímaným ekopopulistickým gestům.

Bageterie Boulevard se po šesti letech opět stává partnerem festivalu dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět. Hlavním tématem festivalu je letos ekologie a příroda pod heslem „Až naprší a uschne“. Partnerství doprovází Bageterie Boulevard kampaní, která se zaměřuje na edukaci zákazníků v oblasti ekologické udržitelnosti, a se sloganem „Jen vyměnit brčko nestačí“ se staví proti takzvanému greenwashingu. Kampaň bude probíhat i v regionálních pobočkách v termínu konání festivalu v daném městě

Bageterie Boulevard se věnuje udržitelnosti a rozumnému přístupu k planetě dlouhodobě. Patří například mezi první řetězce rychlého občerstvení, které na svých prodejnách zavedly porcelánové nádobí – konkrétně misky na polévku a hrnky na teplé nápoje.  Zároveň dlouhodobě podporuje možnost nákupu on-the-go nápojů do vlastních hrnků nebo kelímků. U příležitosti partnerství s Jedním světem představí ještě další opatření, která otestuje jako nový standard na několika pobočkách.

V rámci partnerství bude Bageterie Boulevard festival propagovat pomocí vlastních vizuálů, které se staví kriticky ke greenwashingu a rychle přijímaným ekopopulistickým gestům. Ta bývají na trhu, na kterém Bageterie Boulevard působí, bohužel běžná. Žluté plakáty s heslem „Jen vyměnit brčko nestačí“ se objeví na interních i externích plochách Bageterie Boulevard, na reklamních nosičích a na plátně v partnerských kinech festivalu Jeden Svět a v online v Praze i dalších městech, kde má Bageterie své pobočky.

Během konání festivalu nabídne Bageterie návštěvníkům festivalu možnost zakoupení jakékoli bagety v jejich prodejnách za zvýhodněnou cenu 59 Kč. Polovinu z této částky věnuje Bageterie Boulevard na projekty Člověka v tísni, které se snaží vylepšit možnosti přístupu k pitné a nezávadné vodě pro obyvatele Etiopie. V současné době totiž není pro více než polovinu z nich taková voda dostupná. Prostředky budou použity na stavby a opravy studní, vrtů, vodovodních sítí a na školení místních vodohospodářů.

„Festival Jeden svět vnímáme jako důležitou událost, která každému na chvíli umožní vidět svět z nové perspektivy. Jsme rádi, že se s partnerstvím vracíme v rámci ročníku věnujícího se právě ekologickým tématům. I my se totiž chceme mezi řetězci s metropolitním občerstvením stát jedním z hybatelů změny,” uvádí Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard. „Ostatně na všech našich provozovnách jsme již před deseti lety i za cenu značených investic zavedli porcelánové nádobí a nerezové příbory a dlouhodobě se snažíme motivovat provozovatele obchodních center a foodcourtů k zodpovědnějšímu přístupu. Zároveň u příležitosti partnerství s Jedním světem brzy představíme ještě sérii dalších opatření, která by měla každého zákazníka donutit zamyslet se nad vlastní ekologickou stopou.”

 

Zdroj: Bageterie Boulevard

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.