Brand and Product fórum ukáže, jak efektivně spravovat značky a produkty

9. 4. 2010 | TMJ
Výměna zkušeností, názorů a vedení odborné diskuze o efektivním zavedené a řízení značky, produktu nebo produkrové řady. To je stěžejní cíl nového fóra Brand and Product Forum s podtitulem Efektivní řízení produktů a značek, které premiérově na konci tohoto měsíce (29. dubna) pořádá společnost topvision v prostorách hotelu Mövenpick Praha. Marketing Journal je mediálním partnerem akce.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Výměna zkušeností, názorů a vedení odborné diskuze o efektivním zavedené a řízení značky, produktu nebo produkrové řady. To je stěžejní cíl nového fóra Brand and Product Forum s podtitulem Efektivní řízení produktů a značek, které premiérově na konci tohoto měsíce (29. dubna) pořádá společnost topvision v prostorách hotelu Mövenpick Praha. Marketing Journal je mediálním partnerem akce.

Klíčová témata prvního Brand and Product fóra se budou zaměřovat především na aplikované marketingové prodejní strategie, které dokáží maximalizovat zisk a rentabilitu značky nebo produktu, na systémy řízení aktivit značky a posilování povědomí, účastníci se také zaměří na výzkumy nákupního chování a psychologii zákazníka. Zajímavým blokem bude také diskuze na téma možností v oblasti změny zažitého vnímání značky, případně realizace inovačních strategií, které dokáží zefektivnit a zatraktivnit naše produkty. Účastník tak v kostce získá nejen teoretickou erudici, ale hlavně rady a postřehy pro okamžité uplatnění v praxi.

O postřehy se na fóru podělí přední osobnosti českého businessu. Mezi klíčové osobnosti pak paří:

  • Kateřina Holcmanová, marketingová ředitelka, Google CR
  • Radek Hrachovec, marketingový ředitel, Baťa
  • Martin Klofanda, PR manager, Kofola
  • Aleš Marek, brand manager, Ferrero
  • Michal Panocha, brand manager, Bohemia Sekt
  • Vít Pekárek, vedoucí marketingových analýz Divize her a sázek, Sazka


Více informací o fóru je možno najít v pozvánce (PDF), nas tránkách topvision , přihlásit se můžete zde.

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: