Brand Embassy kupuje Beepl

27. 11. 2012 | Petr Michl
Jeden z nejúspěšnějších původně českých startupů má novou akvizici, crowdsourcingový projekt Beepl.

Jedna z mezinárodně nejúspěšnějších původně českých firem, podnikající v oblasti online zákaznické péče, má novou akvizici. Brand Embassy koupila společnost Beepl. Beepl je startup založený Janem Parickou, Stevem O’Hearem a Petem Harrisem. Získal seed investici 400 tisíc dolarů od českého VC fondu Credo Ventures a v jeho představenstvu figuruje známý investor, Ondřej Bartoš. Mezinárodní tým pracující v Londýně, Slovensku i České republice vyvíjel crowdsourcingový produkt, který měl pomoci na internetu pokládat otázky těm správným lidem. Měl být jakousi spojnicí mezi službami Quora a Klout, otázky měl dostat k expertům či „influecerům“ v konkrétním tématu.

Beepl zažil v tomto roce turbulentní časy. Již v březnu ho opustil jeho CEO Steve O’Hear a dle TechCrunch byla společnost minimálně několik posledních týdnů neaktivní. Dá se tak předpokládat, že Brand Embassy (BE) kupuje především tým lidí s know-how v sémanticko-technologické oblasti a projekt, který chce využít i pro svoje nástroje poskytující monitoring sociálních sítí značkám. Je zřejmé, že užitek by mohla přinést například část spojená s vyhledáváním „influencerů“.

 

V tiskové zprávě BE to komentuje výše zmíněný Ondřej Bartoš: „Věříme, že technologie Beepl mění způsob, jakým lidé na internetu hledají odpovědi. Spojení s Brand Embassy znamená, že můžeme pomoci značkám lépe komunikovat s jejich zákazníky…“ CEO Brand Embassy, Vít Horký, zároveň dodává, že implementace technologie od Beepl by měla výrazně vylepšit sémantickou analýzu komentářů zákazníků.

Zdroj: www.techcrunch.com, www.brandembassy.com
 

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.