BRANDstorming: Pochopte to nejdůležitější z brandingu za jedno dopoledne

18. 3. 2015 | Petr Michl

Chcete se dozvědět, jak přistupovat k brandingu vaší firmy? Nejste sami. Původní prostor dopolední konference BRANDstorming se rychle vyprodal, a organizátor TUESDAY Business Network proto akci přestěhoval do většího. Vše se stane příští týden ve čtvrtek 26. března v rámci kavárensko-divadelního prostoru Royal.



Co vám může BRANDstorming přinést?

Dozvíte se, jak zpracovávat a realizovat nápady od člověka, který se podílel na směřování takových značek, jako jsou Kofola nebo Botas 66. Robert Janča říká, že značky tvoří lidé a snem každého brand manažera, jsou lidé zcela zapojení, oddaní vizi, cílům a procesům, přicházející s nápady a řešeními. Protože se tento sen téměř nepotkává s realitou, jsme nuceni improvizovat. Improvizace je schopnost překonávat nečekané a reálné změny. Je to dovednost najít lepší řešení, než bylo v původním plánu. Ta dobrá improvizace přináší lepší výsledky, než jsme schopni naplánovat, protože tak daleko a vysoko z původního místa nedohlédneme.

Kuba Chour přišel loni do společnosti LMC starat se o marketing Jobs.cz. Zavedená značka na trhu vyžaduje opatrný přístup, obzvláště, když chcete přilákat nové zákazníky a neodstrašit ty staré. Přesně přitom chtěla zajistit podzimní kampaň Jobs.cz.  Dozvíte se, jak dopadla, i to, jakých 5 poučení nováčka brand-marketingu si z její přípravy a realizace Kuba Chour vzal.


Spot k podzimní kampani Jobs.cz. I díky nezanedbatelným ivesticím do pre-roll reklamy má na YouTube téměř 1,5 milionu zhlédnutí.  Jak ukazuje závěr spotu, cílem nebyla jen změna vnímání značky, ale také přivedení nových návštěvníků na stránky přímo z videa.

Máte pocit, že vaše značka jaksi skomírá? Snad vás nakopne příběh o tom, jak se podařilo přivést značku Figaro k růstu. Figaro podobně jako spousta dalších tradičních lokálních značek dlouhodobě ztrácelo pozici na trhu. Senior Brand Manager Radim Tuček ze společnosti Mondeléz vám poví, jak se jim během jednoho roku povedlo připravit záchranný plán, díky kterému se trend otočil.

Od zakladatelů Lovebrand se dozvíte, že Hochbranding je i pro malé firmy a při jeho tvorbě není nutné odjet se svými 3 zaměstnanci na víkend s psychologem hledat svoje poslání. Získáte inspiraci pro to, jak stavět značky srozumitelně, za dosažitelnou cenu a s důrazem na implementaci.

Vilém Rubeš ukáže, že offline není zas až tak mrtvý, jak jste si možná mysleli a že na klasických nástrojích pořád něco je.

Kde designér bere nápady, jaký je jeho postup práce a kolik času na to doopravdy potřebuje? Pokud máte pocit, že tvorba grafických návrhů je zahalena mlžným oparem, přes který klient neprohlédne, grafická designérka Helena Jakoubě vám vše vysvětlí. Dozvíte se,  jak by měla probíhat spolupráce s designérem při tvorbě korporátní vizuální identity.


Kdy: Royal (Vinohradská 48, Praha 2)
Kde: 26. března 2015 9:00 – 12:00

Prohlédněte si kompletní program a registrujte se

Štítky dokumentu: Budování značky Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.