BRANDstorming 2021 napoví, jak zvýšit hodnotu značky skrze společenskou odpovědnost

31. 3. 2021 | redakce

Letos se na konferenci BRANDstorming pochlubí svými brandovými kampaněmi zástupci známých značek jako jsou Coca-Cola, Ikea, Igráček nebo Buřinka. Bude se mluvit i o brandbuildingu startupů a strategii měnící se značky.

Kromě společenské odpovědnosti a udržitelnosti, které vytvářejí příležitosti pro zvýšení hodnoty značky, se konference zaměří na témata jako real-time marketing, chování značek v prostředí sociálních sítí nebo odlišné přístupy ke kreativitě. Opět se přesvědčíme, že středobodem značky by měly být preference zákazníka. Chybět  nebude ani legislativní okénko. Konference zaměřená na značky proběhne 29. dubna online.

Společenská odpovědnost a udržitelnost jako příležitost

Společnost IKEA zaregovala na alarmující počet případů domácího násilí a odstartovala dlouhodobý projekt „Za bezpečný domov“, který dokonce přesáhl hranice regionu a rezonoval až v Indii, Brazílii nebo Jižní Koreji. Další plány vám představí Petra Jankovičová z TRIAD Advertising a Marek Vomočil z IKEA.

Igráček si během koronavirové epidemie nasadil uniformy první linie, roušku a vyrazil pomáhat. Jak se zrodila iniciativa, která podpořila zdravotníky, firmy s problémovým odbytem i samotného výrobce ikonické hračky, vám prozradí jednatel EFKO – karton Miroslav Kotík.

Lajky nejsou všechno. O tom, jak Coca-Cola díky rychlým reakcím na aktuální dění v době covidové nejen plnila dlouhodobou strategii, ale také dosáhla obrovského společenského přesahu, budou mluvit Zuzana Kadlečková z Coca-Cola a Martin Starý ze Saatchi & Saatchi.

Dramatické změny v našem každodenním životě se propsaly i do našeho nákupního chování a preferencí. Přednáška Jana Jelínka je zaměřena na trendy spojené s udržitelností, které vytváří nové příležitosti pro značky, jak inovovat a růst.

Prvok od Buřinky - kampaň, která po celém světě zasáhla více než půl miliardy potenciálních čtenářů, představí Hana Burečková z AMI Communications a Monika Kopřivová ze Stavební spořitelny České spořitelny. Dozvíte se, jaký vliv měla na vnímání značky u veřejnosti.

Právní chyby při tvorbě vaší značky

Advokátka Petra Dolejšová vám pomůže vyhnout se při tvorbě značky právním přešlapům, které by vás mohly přijít pěkně draho. Jaká slova do názvu značky nepatří? K čemu (ne)slouží ochranná známka? Proč plánovat růst už v počátcích? A jaké právní investice jsou úplně zbytečné? To všechno se dozvíte díky praktickým příkladům.

 

Brandbuilding startupů

Jak vytvořit úspěšný brand pro vlastní startup, aby se vám vaše úsilí, čas i peníze co nejlépe vrátily, a co byste jako majitel začínající nebo měnící se značky neměl v rámci marketingové a obchodní strategie podcenit, prozradí Štěpán Kleník z kreativní skupiny Brainz Studios.

Přednášející se dále budou věnovat také různým přístupům ke kreativitě, rebrandingu i vizuální identitě značky.

Kompletní program i možnost registrace najdete na webu konference.

Štítky dokumentu: Budování značky Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články: