Centrála Galilea přinese nové zakázky pro komunikační agentury

15. 12. 2010 | TMJ
Přestože po prvotním nadšení přichází určité vystřízlivění, pramenící z poznání, že Praha díky Galileu nebude pupkem navigačního systému (a dokonce nebude ani mozkem), ale spíše jeho pracovitýma rukama, není důvod, proč neprásknout bublinky. Tedy alespoň mezi lidmi z oboru.

Budoucí centrála systému Galileo

Přestože po prvotním nadšení přichází určité vystřízlivění, pramenící z poznání, že Praha díky Galileu nebude pupkem navigačního systému (a dokonce nebude ani mozkem), ale spíše jeho pracovitýma rukama, není důvod, proč neprásknout bublinky. Tedy alespoň mezi lidmi z oboru. Administrativní část systému Galileo totiž pravděpodobně dá šanci českým komunikačním agenturám. Jejím úkolem totiž bude hledání komerčního uplatnění nového navigačního systému - a tím pádem také realizace marketingových aktivit.

"Přestože dodnes není jasné, nakolik budou vyvíjené aktivity kontrolovány Evropskou komisí nebo ESA, již teď je možné s jistotou říct, že agentury se přiživí alepoň na realizaci outsourceovaných aktivit," uvádí marketingový odborník Petr Kučera. Šanci by podle Kučery měli dostat také české marketingové osobnosti. "S největší pravděpodobností zde vznikne marketingový tým, složený jak z evropských, tak českých zástupců," zakončuje Kučera.

To, že bude administrativní část systému Galileo definitivně sídlit v Praze se rozhodlo 10. prosince. Jednalo se v podstatě o jednomislné rozhodnutí. Za sídlo byla vybrána budova někdejší České konsolidační agentury poblíž holešovického Strossmayerova náměstí.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.