Centrum spustilo slevový server Amplion.cz

2. 3. 2011 | TAM
Společnost Centrum holdings vstoupila na trh slevových serverů. V jejím portfoliu se objevila nová služba hromadného nakupování s názvem Amplion.cz. Připravený projekt může být určitou reakcí na krok Seznamu, který spustil svou službu Tip a možná i počínající konsolidaci trhu, která nás v následujících měsících čeká.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Společnost Centrum holdings vstoupila na trh slevových serverů. V jejím portfoliu se objevila nová služba hromadného nakupování s názvem Amplion.cz. Připravený projekt může být určitou reakcí na krok Seznamu, který spustil svou službu Tip a možná i počínající konsolidaci trhu, která nás v následujících měsících čeká.

„Našim cílem je kvalitní zákaznický servis a zajímavé nabídky, tedy to co zákazníci od slevového serveru přirozeně očekávají. Samozřejmostí pro nás také je vrácení peněz, pokud zákazník od nákupu do dvou týdnů odstoupí,“ uvedl Lukáš Uhl, manažer obchodního rozvoje Centrum.

Start portálu bude podpořen online reklamou. Jeho tvářemi se trochu netradičně stanou skuteční zaměstnanci - například dáma s amplionem na hlavním vizuálu služby je manažerka zákaznického servisu. Právě sázka na bezprostřednost, otevřenost a transparentnost procesů by mohla brzy získat důvěru zákazníku a Amplion brzy vynést na roveň kralujícího Slevomatu.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: