Česká Starbucks espressa jsou Fairtrade. Trh si to vyžádal.

10. 3. 2010 | ITO
Společnost Starbucks oznámila, že všechna její espressa, celozrnná káva a nápoje, jejichž základ je tvořen právě espressem jsou od března certifikována jako 100% Fairtrade. Přestože filozofie získávání kávy je založená na vlastním programu Starbucks Shared Planet, který má s Fairtrade produkty hodně společného, Starbucks přecijen podlehl žádostem zákazníků a navázal spolupráci s nejznámější značkou férového podnikání - Fairtrade.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Společnost Starbucks oznámila, že všechna její espressa, celozrnná káva a nápoje, jejichž základ je tvořen právě espressem jsou od března certifikována jako 100% Fairtrade.
Přestože filozofie získávání kávy je založená na vlastním programu Starbucks Shared Planet, který má s Fairtrade produkty hodně společného, Starbucks přecijen podlehl žádostem zákazníků a navázal spolupráci s nejznámější značkou férového podnikání - Fairtrade.
Výrobky s označením Fair Trade, které je symbolem takzvaného spravedlivého obchodu, se stále více dostávají do povědomí tuzemských spotřebitelů. Podle průzkumu agentury NMS z měsíce října minulého roku se s výrobky Fair Trade setkalo více než 43% tuzemských respondentů. Téměř čtvrtina z dotazovaných tyto výrobky občas nebo výjimečně nakupuje a tři procenta je zařadila do pravidelné spotřeby.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.